Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto
#457142
Ten eerste de beste wensen allemaal voor 2006!!

Ik geef mijn labjes sinds 2 a 3 weken nu AHV ipv energique, aangezien er iets misgegaan was met de levering..ik heb t idee dat ze erg lekker vinden, maar t valt me op dat ze vaker moeten ontlasten sinds dat ik ze dit voer...bij Zack is t niet gek veel meer geworden, maar bij Tiesto die doorgaans 2x een hele enkele keer 3x poepte is nu bij iedere wandeling raak..geen grote hoeveelheden en t ziet er verder wel stevig uit enz..maar toch..en ze eten veel meer gras en Tiesto zelfs aarde, wat hij in t begin ook op brokken :-X deed..kan dit door ahv komen en evt wennen zijn?
Door Lizzy
#457145
Dat kan zeker door het voer komen! Daarom schrijf ik altijd "goed voer is het voer waar jouw hond het goed op doet". Ik ken honden die het uitstekend op AHV doen. Maar er zijn dus ook honden die het er minder goed op doen.... Ik denk niet dat het een kwestie is van wennen maar eerder dat de samenstelling van het product niet optimaal past bij jouw honden.
Door Tiesto
#457147
Ben er ook bang voor..op CB hadden ze dat namelijk ook..is natuurlijk allebei wat grover dan Energique..misschien in verhouding wat meer vlees ofzo..heb nu nog voor zo'n 2 a 3 weken en dan denk ik als t ondertussen niet beter wordt ,ik toch wel weer terug ga naar de energique, ook al is dat wat duurder..ze doen het daar uitstekend op dus dat is me het prijsverschil wel waard!! ;)
Door Jojo
#458965
[quote="Lizzy"]
Dat kan zeker door het voer komen! Daarom schrijf ik altijd "goed voer is het voer waar jouw hond het goed op doet". Ik ken honden die het uitstekend op AHV doen. Maar er zijn dus ook honden die het er minder goed op doen.... Ik denk niet dat het een kwestie is van wennen maar eerder dat de samenstelling van het product niet optimaal past bij jouw honden.
[/quote]
Tsja, zo doet die van mij het dus beter met smuldier dan met carnibest ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door