Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#45623
Nou volgens mij is het besmettelijk, al die kreupele honden.... :( Balou is ook kreupel en goed ook....Wij gingen heel vroeg naar het bos vanochten, lekker een grote wandeling in de sneeuw. Balou vond het geweldig en heeft echt anderhalf uur lang als een idioot rondgerend en flink achter de konijnen aangezeten. En gelukkig redelijk aan het einde van de wandeling kwam ze naar ons toegelopen. Een beetje mank, maar binnen een paar stappen was ze flink mank. Ze zet echt haar rechtervoorpoot naast haar lichaam om hem te ontlasten. We waren gelukkig met zijn tweeen, dus konden we haar om de beurt tillen. Onderweg naar huis direct traumeel gel gekocht, met de hoop dat we zouden ontdekken waar de zere plek is. En thuis aangekomen bleek haar rechtervoorpolsje een beetje verdikt.....Die hebben we nu dik ingesmeerd met traumeelgel en nu hopen dat het gewoon verstuikt is. Ik geef haar een paar dagen rust en anders is het op naar de DA....


Zucht ,boerenfoxen....
Door Helen
#45624
Trouwens eigenlijk is het een wonder dat het nooit eerder is gebeurd, want ze raced altijd als een debiel rond in het bos, hoe onregelmatig het ook is. En vandaag was het en onregelmatig en glad...blijkbaar te veel van het goede...
Door geer
#45693
He bah zeg, het lijkt wel alsof ze het afspreken :-\ :-\
Saar hinkepinkt ook wel eens na een sneeuwwandeling, dan is ze zo druk bezig met rennen dat ze door de sneeuw de gaten in de grond niet meer ziet :-\
Ik hoop dat het met een paar dagen rust weer over is! :-*
Door annelies2
#45698
:( het lijkt echt wel een epidimie, toeska is alleen bijna niet rustig te houden en nu al helemaal niet met die sneeuwbuien want ze hapt en springt werkelijk achetr ieder sneeuwvlokje aan, je moet haar haast gewoon plat spuiten wil je haar rustig krijgen.
aleen maar hopen dat het spiertje nu niet verder scheurt en knapt want dan moet ze geopereert worden.
groetjes annelies en toeska
Door Helen
#45700
annelies2 schreef: :( het lijkt echt wel een epidimie, toeska is alleen bijna niet rustig te houden en nu al helemaal niet met die sneeuwbuien want ze hapt en springt werkelijk achetr ieder sneeuwvlokje aan, je moet haar haast gewoon plat spuiten wil je haar rustig krijgen.
aleen maar hopen dat het spiertje nu niet verder scheurt en knapt want dan moet ze geopereert worden.
groetjes annelies en toeska
Balou is aangelijnd gelukkig wel heel rustig, dan loopt ze gewoon mee. Balou is verder ook in huis een hele rustige hond. Ze slaapt echt de hele dag. Ze gaat alleen uit haar dak als ze los is. Hoe is Toeska in huis eigenlijk?

groetjes Helen
Door annelies2
#45704
:( nou in huis gaat het redelijk aleen als ze geslapen heeft dan is dat pootje tot rust gekomen en dan voelt ze geen pijn dus als dan de postbode of de kranten jongen bij me aan de brievenbus komt dan flipt ze helemaal en gaat dan ook als een mafketel te keer met springen en rond rennen.
daarna komt ze prompt met een speeltje aan draven en die pak ik dan af en zeg nee tegen haar. en dan gaat het wel weer.
maar buiten aan de riem is ze ook zo maf als een mandje misschien dan zelfs nog wel erger.zucht :(
groetjes annelies en toeska
Door Helen
#45711
Wat een verschil he tussen honden. Misschien helpt wat hersengymnastiek Toeska wat. Daar worden honden vaak flink moe van. Gewoon wat leuke oefeningetjes ;)

groetjes Helen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door