Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
#456657
stelletje eigenwijze krengen...............grrrrrrrr.........
koop ik lekkere barf-dingetjes voor ze (pens, kopvlees, lamsribbetjes, kippenekjes/vleugeltjes/rugjes) dan is t zo op, maar gewoon kvv..............nee hoor, dat is te min voor ze, dan rennen ze nog liever naar een van de bakken van de volwassen honden om te kijken of ze daar een brokje (op de brokken dagen) mee te pikken..... ::) ::) ::) probeer je ze goed op te voeden.....krijg je dit.....stelletje verwende nesten....
Gebruikersavatar
Door sylvia
#457058
Hier hebben ze ook veel liever barf ze hebben dan ook maar een paar keer kvv gekregen.
Door Lizzy
#457094
Hahahahaha, ja sorry hoor Crutz, maar ik moet er om lachen ;D ;D ;D! Niet verwend, gewoon SLIM zijn ze ;D! (hoewel ze wel een beetje dom zijn om op de brokjes af te rennen... Maar ik merk dat pups daarvan zo iets hebben van "hee, da's nieuw, dat krijgen wij nooit dus dan moet ik het ook hebben hebben hebben". Brutus en Pinkel spugen brokjes - als ze er eens 1 aangeboden krijgen in het park - met een grote boog uit terwijl je Linga ziet denken "hebben hebben hebben").
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door