Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door andres
#456514
Mijn Westie Joey zit sinds 1 week op Carni Best met daags een halve eetlepel groene leem. Joey is sindsdien lusteloos. Hij wil s'avonds niet meer uit verliest plukken onderhaar en z'n huid tussen z'n schouders is vuurrood. Onze vriend zit duidelijk niet lekker in z'n vel. Heeft iemand ervaringen met deze bijverschijnselen? En oh ja, hoe lang duurt het ongeveer tot het lichaam aan versvoer gewend is?
Door Audrina
#456515
Misschien even minderen of zelfs stoppen met de leem en overstappen naar CB light ipv lam? Als ik het zo lees heeft ie wat moeite met wennen aan vers en issie ook begonnen met ontgiften. Dat wennen / ontgiften kan soms weken duren maar het merendeel van de honden heeft er niet zo extreem veel last van en is er met een week of 2 a 3 wel weer vanaf.
Door andres
#456557
Dank voor de reactie. Ik denk dat we maar even moeten afwachten hoe zich alles ontwikkeld. Als het over een week niet beter gaat, probeer ik "light". Dat met die leem heb ik van Tannetje de Koning. Dus daar ga ik voorlopig (drie weken mee) door. Ben zo bezig met ons hondje dat ik helemaal vergeet iedereen een gezond 2006 te wensen.
Andre
Door Lizzy
#456585
Hoi Andre, jullie ook de allerbeste wensen!! Ik denk dat je even geduld moet hebben... En ik weet het, dat valt helemaaaaal niet mee want het is heel vervelend om je hondje zo te zien. Maar ik denk inderdaad dat hij aan het ontgiften is..... Dit kan nog best een paar weekjes duren. Maar, als je twijfelt over of het wel goed gaat met Joey, dan zou ik zeker even contact op nemen met Tannetje als ik jou was!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door