Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pallas
#454652
Hoi, wij barfen partime (ong. 3 keer per week)
de rest van de week krijgen ze cb.
De jongste van onze honden is nogal mager, waarschijnlijk door 'n pittige groeispurt.

Ik dacht misschien is cb.actief wat voor hem :-\

heeft er iemand ervaringen jonge honden/ pups op cb.actief????
Door pallas
#455021
[quote="Lupa"]
ja ik,lupa heeft met geloof ik 1 jaar aktief gehad, voor ongeveer 1/2 jaar.
ik vond haar ook aan de voorkant ietjes te smal en het heeft gewerkt, in iedergeval ze hoefde niet zo veel te krijgen als haar vorige voer en ik weet niet of door haar geoon groei of door aktief gekomen is maar ze is bredr geworden
[/quote]



Didot is over het hele lijf genomen nu echt wel wat te mager.
Ik voer altijd "met de ogen"en meestal gaat dat wel prima, maar ik krijg het op dit moment er echt niet aan.
Hij vreet me de oren van het hoofd. Per dag nu 800 gr. cb. en daar bij ook regelmatig nog ander barf spul.
Ik denk dat hij gemiddels wel op bijna één kilo voer zit :o

O ja, hij zit nu nog in de lengte groei, ik verwacht dat hij met ong. 12 mannden in de breedte gaat.
Door Daisy75
#455776
Ik denk idd dat het dan beter is om eens te gaan kijken naar de aktief...en misschien bijvoeren met vette vis enzo?
Door pallas
#455951
[quote="KayleighShanden"]
Ik denk idd dat het dan beter is om eens te gaan kijken naar de aktief...en misschien bijvoeren met vette vis enzo?
[/quote]

Ja, ik geef hem zo nu en dan vette vis. Vorige week makreel en deze week sadientjes uit proberen.
Geef je er dan ook gelijk groeten bij??
Als ik dat doe gaat hij misschien wel aan de race :-X
Door Daisy75
#456458
[quote="pallas"]
Ja, ik geef hem zo nu en dan vette vis. Vorige week makreel en deze week sadientjes uit proberen.
Geef je er dan ook gelijk groeten bij??
Als ik dat doe gaat hij misschien wel aan de race :-X
[/quote]

Daar ben ik nog niet zo heeeeel ervaren in hoor, misschien iemand anders hier goede tips wat groente en vis betreft!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door