Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#454154
Het reutje van mijn zus heeft veel last van vieze rommel aan zijn piemel. Wat kun je daar ook alweer tegen doen??
Door Peet
#454178
Vit C supplementeren en evt wassen met een beetje lauw water met echinacea daar doorheen.....
Gebruikersavatar
Door sylvia
#454195
Specicare voorhuidcleaner en prodiergeslachtsdrift. Vaak komt dit voor omdat de penis vaak uit de schacht komt.
Door gonny
#454203
Jolly schreef: hondje leren op commando zijn jongeheer schoon te maken.
:-X :-X en daarna het commando: kusje....
Door Jolly
#454209
gonny schreef: :-X :-X en daarna het commando: kusje....
nee het commando braaf en plaats ;D
Door tvs
#454235
betadine scrub kan ook heel goed. in de spuit(zonder naald, in de schacht spuiten, dicht houden en goed naar achteren masseren, doekje erbij en klaar. :)
dit een aantal dagen herhalen tot het weg is, maar wanneer je het gaat missen geen zorgen het komt meestal wel een aantal keer terug.
Door Lizzy
#454502
Het beste resultaat heb ik bereikt met een oplossing van gekookt (afgekoeld) water en Echinacea Extra Forte van Bloem (met Plantago en Cat's Claw). Verdunning: ongeveer 1:10.
Door jon
#454528
Ik geef vitamine C en doe er verder niets aan. Met de vitamine C gaat het bij Lhaki helemaal weg.
Door Borke
#454547
Ik heb Borke ook vitamine C gegeven en het hielp helemaal niets, was 50 mg.
Door Steph
#455252
Wij doen het hier ook met een spuit met betadine en water, als het te erg is. Mijn hond is nogal goed "bedeeld",als je begrijpt wat ik bedoel... en dan is iedere lapje stof in huis bezet met gele troep, dus leuk is anders. Anders veeg ik het gewoon af met wat lauw water.
Door jon
#455638
Lhaki krijgt 250mg per dag, zolang als hij er last van heeft en dan een tijd niets.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door