Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#455118
In dat Rejoint zit haaienkraakbeen en dat wordt op een erg dieronvriendelijke manier "verkregen" of hoe je dat moet noemen. :-\
Door Ine
#455223
senadance schreef: neem ik al allebei, hoor ,dank aan Angelique voor haar snelle levering altijd :-*
Oooh, je wilde alleen weten, of iemand dat andere kende? ;)
Door Lizzy
#455311
senadance schreef: juist, de DA wilde me dat verkopen onder het motto dat is het beste ???
Verkoopt hij zeker zelf? Geloof mij maar, een glucosamine, msm, chondroitine preparaat ala dat van de Groene Os of glucobest werkt net zo goed maar bevat geen haaienkraakbeen.
Door senadance
#455810
ja hij verkoopt het zelf en vertelde mij dat de middeltjes uit de "vrije handel" ??? soms niet die bestanddelen bevatten wat op de verpakking staat aangegeven :o.
bij hem dus wel ???
Door Jolly
#455844
senadance schreef: ja hij verkoopt het zelf en vertelde mij dat de middeltjes uit de "vrije handel" ??? soms niet die bestanddelen bevatten wat op de verpakking staat aangegeven :o.
bij hem dus wel ???
lulen laten
Door Lizzy
#455846
senadance schreef: ja hij verkoopt het zelf en vertelde mij dat de middeltjes uit de "vrije handel" ??? soms niet die bestanddelen bevatten wat op de verpakking staat aangegeven :o.
bij hem dus wel ???
Zo zo. Dat is interessant! Nou, dat moet hij dan maar eerst even bewijzen! Ik geloof daar namelijk helemaal niks van.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#455907
senadance schreef: ja hij verkoopt het zelf en vertelde mij dat de middeltjes uit de "vrije handel" ??? soms niet die bestanddelen bevatten wat op de verpakking staat aangegeven :o.
bij hem dus wel ???
Dat is leuk gezegt, maar als zijn product ook niet uit de vrije handel kwam dan lag het ook niet bij de dierendokter.nl

Maar hij heeft wel gelijk met zijn uitspraak dat het VOOR DIEREN niet verplicht is ALLES op het etiket te vermelden. Net als bij diervoeders vindt ook daar geen controle plaats op de inhoud. De regels ten aanzien van voedingssupplementen bij mensen zijn veel strenger.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door