Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door oscar
#455152
Hallo,

Volgens de aanwijzingen van Bandiet hondenvoer geef ik mijn hond regelmatig gekookte zilvervliesrijst als aanvulling op zijn menu. Nu heb ik gelezen dat rijst niet zo goed is schijnt te zijn. Wat is jullie advies?
Groet,
Lex
Door Lizzy
#455188
Wat is Bandiet hondenvoer?

En nee, ik vind rijst helemaal geen goede aanvulling op het hondenmenu. Rijst = graan = koolhydraat = luie energie en deze heeft de hond niet nodig. Ergo, de hond kan eigenlijk niks met rijst.
Door Jolly
#455191
Ik denk dat er Bandit bedoeld wordt en ja idd bij de niet complete versie kipvlees, wordt idd aangeraden eventueel wat rijst bij te voegen.
Door James
#457972
Dat verbaast mij nou ook. Ik zat laatst met die man van Bandit aan de telefoon en kwam mij over als de enige die het deed vanuit een visie ipv alleen voor de poen. De andere leveranciers wilde niets kwijt over percentages e.d. Ik heb het idee dat er in Bandit veel meer vlees zit dan in de andere producten. Veel vlees, zoals het hoort dus, maar waarom zou hij dan rijst adviseren?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door