Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annieke
#455027
Luna staat nu ong. anderhalve week op Smuldier, en ze doet het er goed op! ;D Ik ben blij dat ik de stap toch gezet heb! :D

Nu is alleen deze week de voorraad Smuldier Compleet bij de Vomar sinds woensdagmiddag op, dus heb ik maar Rodi gehaald. Zag bij toeval dat 't bij de Dirk van de Broek maar 0,89 eurocent kost! Wat ziet dat er mooi uit zeg, vergeleken bij Smuldier! :o 't Is wel 'n stuk fijner, maar toch.

Ik ga straks weer kijken of Smuldier bij de Vomar inmiddels is aangevuld, maar nu vroeg ik me af; geef ik Luna genoeg?

Ze is bijna negen maanden, 27 kilo (witte herder) en ze krijgt nu 800 gram per dag. Ik vind haar er zelf erg mooi uitzien, mooi slank, niet té dun, gewoon goed.

Maar m'n ouders vinden nog steeds dat ze te weinig krijgt, dus ga ik weer twijfelen. Wat denken jullie; krijgt ze genoeg of moet ze toch wat meer krijgen? ???
Door Netty
#455038
staan er geen tabellen op de verpakking, daarmee kan je precies uitrekenen hoeveel je mag geven.
Door Annieke
#455047
Ja, bij Rodi staat erop dat ze 9 á 10 plakken moet krijgen, maar bij Smuldier, wat ik het meeste voer, staat dat er geloof ik niet op.

Ze ziet er nu zo uit:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Annieke op vr 30 dec 2005, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#455050
ik denk zelf dat je met je 800 gram per dag heel mooi zit hoor.
Houd er nu wel rekening mee dat ze meer verbruikt i.v.m de kou
Door tvs
#455053
ongeveer 25 gram per kilo lichaamsgewicht en voor jonge honden wat meer, en gewoon goed kijken of ie niet te mager wordt en genoeg energie heeft, ik geef om aan te vullen af en toe wat verse sardienes en wat kippenekken of wat roodvlees bij.ook wel eens extra groenten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door