Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#452465
vanmiddag weer naar de DA met Gandor.
Op 28 november is hij aan zijn linkerelleboog geopereerd. Hij had OCD en LPC.
Nu heeft hij een dikke stevige doch zachte knobbel op zijn elleboog.
Ook mankt hij weer heel erg zo nu en dan ::) ???

Behalve rust en koelen nog iemand tips, ideeen, voedingsstoffen of wat dan ook? ???
Door Truus
#452699
Heb je al nieuws van de D.A.? Wat naar nou :-\.
Ik hoop voor je dat het niets vervelends is.
Sterkte met Gandor.
Door Lizzy
#452832
De hond van onze buren had dit ook, na de operatie! Ik zal eens checken wat het nou was, maar volgens mij redelijk onschuldig en het trok vanzelf weer weg (zij hebben in paniek de DA gebeld en hij heeft hen gerust gesteld dat dit 'redelijk normaal' was).
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#452929
Mijn hond had na een operatie een seroom: een met vocht gevulde holte. Ik was zelf ook bang voor een ontsteking. Het ontstaat doordat er tijdens de operatie ruimte is gemaakt in het weefsel. Dat vult zich met vocht
De da heeft het toen leeggezogen, maar het kwam 'heel snel weer terug.
Het weefsel binnenin moet weer aan elkaar groeien. Vervolgens weer leeggezogen en toen meteen een drukverband erom heen. Na 2 dagen verband eraf en bult was en bleef weg!
Door *wendy*
#452933
volledige bench rust voor minimaal 1 week >:(
voor 1 week weer rimadyl meegekregen.

Volgende week terug bellen. Andere poot was ook opgezet, dus misschien toch nog een probleempje.

Het lijkt er vooralsnog op dat het gewrichtsvocht is. Dat betekend niet dat het goed is maar wel beter dan een ontsteking in ieder geval.

Misschien moeten we eerder terug naar Gent, maar dat horen we volgende week.

Dus..........het ab pupje van 8.5 mnd oud en 40 kg zwaar zit weer braaf in zijn benchje te zitten :'( :'( :'( En het kost 'm al zoveel moeite om rustig te blijven :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door