Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door melissa
#45230
hallo allemaal
dit moet ik echt even kwijt hier hoor ben kwaad. >:(

zoals jullie het al hebben gelezen mijn bericht(dank zij barfplaats)waaren wij over gestapt van brokken naar versvoer,en het ging heel goed hij kreeg duck.
maar sinds 2 dagen was hij heel erg ziek,kotsen,diaree en niet een beetje ook het was gewoon water wat er uit kwam.
dus heb ik hem maar 1 dag op vasten gezet en niks te eten gegeven alleen water wilde hij wel.
maar die diaree werd erger het bleef maar water uit komen.
dus vanmorgen naar DA geweest wat het kon zijn.
de arts vroeg van wat ik hem gaf ik zij duck versvoer,
nou zeg hij werd kwaad!!!!! of ik nou gek was geworden om met versvoer te beginnen volgens hem deed brokken heel erg goed (ja pedigree vond hij heel goed) >:( dus er was niks aan de hand met brokken en moest ik weer door gaan met brokken.tjeee dus ik werd ook heel erg kwaad van ja weet u wel dat hij veel jeuk van kreeg en haar uitval enz.enz.maar die jojo wilde niet eens naar mij luisteren.hij zij mevrouw gaat u maar weer over naar brokken of wilt u de hond dood hebben.......
dus toen ik het hoor de was ik uit gepraat met hem ik begon te schelden ;D :o wat ik eigenlijk helemaal niet doe ;)maar dit kon ik niet meer pikken dus moest wel.
hij probeerde nog via mijn gsm nogmaals duidelijk te zijn,nou ik zette tel maar lekker uit.maar goed nu thuis aangekomen te zijn is hij weer heel normaal speelt weer,en heb weer geprobeerd om te voeren ja hoorrrrr gek beest at het lekker op en niet kotsen er na en toen ik met hem uit ging ja hihihih geen diaree meer jah nog wel wat maar niet meer als water.
ben zon beetje al 2 weken met versvoer aan de gang kon het nog die klachten voor komen?diaree,kotsen?
nu vraag ik me ook af van jah had ik nu maar nog 1 dag gewacht om naar da te gaan,maar van de ene kant ben ik wel blij dat ik ben gegaan nu weet ik hoe hij in elkaar zit tegen over brokkken en versvoer nou bij hem kom ik lekker niet meer neem nu wel een andere.
en nog iets zijn er soms mensen die in rotterdam wonen die nog een goed da weten?

sorry mensen dit moest echt even er uit.
Door Jolly
#45234
zo he, das een lul van een vent zeg, die zegt gewoon doodleuk dat je je hond dood wilt hebben, ja daar schrikken alle andere domme mensen wel van, maar als je hier zo op de barf een tijdje mee leest, dan ben je gelukkig slimmer.en hij durfde je ook nog eens lastig te vallen door je op te bellen?, dien een aanklacht tegen hem in. >:( >:( grrrrrrrrrr. er zullen vast wel mensen in de buurt van rotjeknor zijn die wel een betere da hebben/weten
Door qyan
#45235
tja, sommige da's! arrogant en betweterig ;D
soms lees je ook weleens van die verhalen van: van de DA moet ik dat merk brokken voeren.
wat nou, is het zijn hond of zijn het onze honden.
bepaal zelf wel wat ik voer.
maar idd, je weet nu meteen hoe hij is, tijd voor een ander misschien ;)
en deze maar snel vergeten
Door Twister
#45241
Whow wat een bullebak zeg! :o Hij zag natuurlijk zijn inkomsten al dalen want tja een brokkenhond komt natuurlijk vaker op bezoek.

Ik was vorige week bij mijn DA. Vertelde dat ik overgegaan was op vers vlees voeren. Hij vroeg alleen nog even voor de zekerheid wat ik onder vers vlees verstond. Toen ik lachend vertelde daarmee niet de pedigree versheidszakjes verstond maar compleet vers voer uit de diepvries zoals bijv. Energique en Carnibest. Zei hij alleen maar met een knipoog dat ik het begrepen had. ;D
Laatst gewijzigd door Twister op di 27 jan 2004, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#45242
[quote="Twister"]
Whow wat een bullebak zeg! :o Hij zag natuurlijk zijn inkomsten al dalen want tja een brokkenhond komt natuurlijk vaker op bezoek.

Ik was vorige week bij mijn DA. Vertelde dat ik overgegaan was op vers vlees voeren. Hij vroeg alleen nog even voor de zekerheid wat ik onder vers vlees verstond. Toen ik lachend vertelde daarmee niet de pedigree versheidszakjes verstond maar compleet vers voer uit de diepvries zoals bijv. Energique en Carnibest. Zei hij alleen maar met een knipoog dat ik het begrepen had. ;D
[/quote]

mijn DA die ik nu heb ook hoor.
smeert probleemhonden nu zelfs carnibest eend en rijst aan ipv hypoallergene brokken :D
en hij is heel blij dat ie me niet meer zo vaak ziet ;D
althans, dat hij me in ieder geval niet meer ziet voor maag/darmproblemen en darmontstekingen.
nu die poten van hem nog, maar komt ook wel weer, hoop ik
Laatst gewijzigd door qyan op di 27 jan 2004, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
#45246
zelf heb ik toen ik Rdam woonde eerst bij Meursing gezeten en later hebben de 2 DA die voor hem werkten de praktijk overgenomen en dat is nu dierenkliniek Kralingen, zij stonden niet negatief tegenover vers, maar promoten het ook niet (nee, ze verkopen tenslotte brokken :-X)

ben nu weer terug naar Meursing (Hazerswoude-Dorp), het is een veearts/paarden kliniek die ook een gedeelte kleine huisdieren erbij doet
en ik moet zeggen ben zeer tevreden,
niet te veel medicatie/te makkelijk eerst maar lekker laten uitzieken/weerstand opbouwen, gaat dat echt niet, dan minimaal gedoseerde medicatie
posi ten opzichte van vers
verkoopt GEEN voer ;D
Door oebaya
#45249
Het is natuurlijk vervelend zon dierenarts die ongemotiveerd boos wordt om wat je voert. Maar ik denk dat het zijn eigen onmacht was, want hij kan van brokken ook niet uitleggen waarom het nu zo goed is, behalve voor zijn portemonnaie dan.
Maar aan de andere kant zou ik blij zijn, hij is door de mand gevallen en je weet nu dat je beter een ander kan gaan zoeken.
gr.
Nicolette
Door Lizzy
#45257
Ik ken geen DA in Rotterdam... Maar hoe is het nu met jouw hond? Het kan trouwens ook erg goed een virus zijn wat hij te pakken heeft/heeft gehad. Of een parasietje!
Door Helen
#45266
[quote="crutz"]
zelf heb ik toen ik Rdam woonde eerst bij Meursing gezeten en later hebben de 2 DA die voor hem werkten de praktijk overgenomen en dat is nu dierenkliniek Kralingen, zij stonden niet negatief tegenover vers, maar promoten het ook niet (nee, ze verkopen tenslotte brokken :-X)

ben nu weer terug naar Meursing (Hazerswoude-Dorp), het is een veearts/paarden kliniek die ook een gedeelte kleine huisdieren erbij doet
en ik moet zeggen ben zeer tevreden,
niet te veel medicatie/te makkelijk eerst maar lekker laten uitzieken/weerstand opbouwen, gaat dat echt niet, dan minimaal gedoseerde medicatie
posi ten opzichte van vers
verkoopt GEEN voer ;D
[/quote]

Is dat toevallig een klein vrouwtje die een praktijk langs een grote weg heeft? Want dat kan ik die praktijk denk ik .

groetjes Helen
Door crutz
#45271
[quote="Helen"]
[quote="crutz"]
zelf heb ik toen ik Rdam woonde eerst bij Meursing gezeten en later hebben de 2 DA die voor hem werkten de praktijk overgenomen en dat is nu dierenkliniek Kralingen, zij stonden niet negatief tegenover vers, maar promoten het ook niet (nee, ze verkopen tenslotte brokken :-X)

ben nu weer terug naar Meursing (Hazerswoude-Dorp), het is een veearts/paarden kliniek die ook een gedeelte kleine huisdieren erbij doet
en ik moet zeggen ben zeer tevreden,
niet te veel medicatie/te makkelijk eerst maar lekker laten uitzieken/weerstand opbouwen, gaat dat echt niet, dan minimaal gedoseerde medicatie
posi ten opzichte van vers
verkoopt GEEN voer ;D
[/quote]

Is dat toevallig een klein vrouwtje die een praktijk langs een grote weg heeft? Want dat kan ik die praktijk denk ik .

groetjes Helen
[/quote]

nee, afslag Zoetermeer/Bleiswijk
vanuit DH (A12) onderaan linksaf
weg blijven volgen tot voorbij een shell station (zit een eindje van de weg af, een meter of 30) in een haakse bocht naar rechts, LINKSAF slaan
eerste rechts en dan zitten ze gelijk links ;D
Door Lupa
#45274
er heerst een buikvirus ze zijn nog niet achter wat precies is ze denken aan Giarda,
hier in nh is het ook een buurhond van me heeft het gekrijgen en ik vermoed datr Mientj het ook gehad heeft 4 weken geleden.
Door SHIVA
#45280
wat een rare dierenarts zeg
maar je weet nu in ieder geval hoe hij denkt
waar woon je ergens in rotterdam
op lombardijen zit een dierenkliniek die schijnt wel goed te zijn
en vroeger zat er in de buurt van de groenehilledij beiyerlandselaan ook wel goeie dierenartsen
maar ik woon al een tijdje niet meer daar dus ik weet niet of die er nog zijn
veel beterschap met je hondje
gr shiva
Door melissa
#45705
hallo allemaal

het gaat weer de goede kant op met mijn hond.
volgens mij was hij bezig om al die rotzooi van die brokken uit de lichaam te werken.
de diaree is minder geworden en is weer speels. ;)
denk dat ik morgen maar is de telefoonboek voor me ga nemen en alle da is maar afbellen,met de vraag van wat ze nou van brokken en van versvoer vinden,en als er nu 1 gaat zeggen dat het ook goed is (hopen dat er wel 1 tussen zit) ja die da ga ik maar nemen ;D ;).

gr.melissa+poot van bora
Gebruikersavatar
Door Sonja
#45748
Fijn dat het weer wat beter gaat met je hond!
Nu nog een andere dierenarts zoeken. Is die praktijk van Lateur niet iets? Die is toch ook dierenarts in Blijdorp? Heeft wellicht vaker beesten iets rauws zien eten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door