Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jo
#451735
Kaya heeft kennelhoest en een temperatuur van 40.1.
Ik heb haar al honing, echina force en vit.C gegeven..wat kan ik nu nog meer doen?
En wanneer word het tijd voor de dierenarts?
Door Jo
#451748
Kaya is inmiddels met Marco richting dierenarts.
Ze krijgt daar een ab injectie en ik heb aan Marco gevraagd of tie wil kijken of ze daar ook Salisprin hebben.
Tussistin heb ik niet in huis..wel Heltussis van Bloem. Kan ik daar misschien wat mee?
Door Lizzy
#451758
Dat Heltussis mag je ook geven hoor Jo. Getverdemme, wat een toestanden. Ik vind het wel verstandig dat jullie toch even naar de DA zijn gegaan. Kennelhoest kan lelijk uit de hand lopen en lelijke complicaties hebben. Gebeurd niet vaak, maar helaas, soms gebeurd het wel....
Door Jo
#451766
Daar ben ik weer.
Marco en Kaya komen weer richting huis en hebben Amox meegekregen van de dierenarts en Thijm hoestsiroop.
Volgens de dierenarts heeft Kaya het lelijk te pakken, maar met deze middelen zouden we met een dag of 2-3 verbetering moeten merken.
Nou..we gaan hard duimen dat dat zo mag zijn..
Ik ga nu maar even de strijk afmaken en wachten op mijn mannetje en meissie..kunnen we weer verder kerst vieren ;)
Ik wil jullie in ieder geval alvast hartelijke danken voor de onwijs snelle reacties en adviezen.
Ik kan niet zeggen hoe blij ik met dit forum ben..normaal al..maar in situaties als deze helemaal.
Dank jullie wel kanjers en hele fijne kerstdagen.
Ik hou jullie op de hoogte..
Door Femke
#451801
He getsie Jo, goed dat jullie toch maar evne met haar naar de DA zijn geweest. Normaal ren ik niet zo hard hoor, met een hoestje, maar als ze er koorts bij hebben en ze zich echt lamlendig voelen dan neem ik geen risico.

Geef Kaya maar een dikke knuffel van me :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door