Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#450995
Dit ging er al aan vooraf: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=16777
en ik wou jullie even vertellen hoe het nu gaat ;)

We zijn vandaag 4 weken verder en ik ben ongelovelijk blij dat ik de knoop toen heb doorgehakt en hem heb laten castreren!
Hij is compleet van zn hitsige gedrag af en kan weer spelen en rennen met teven. Ook met reuen trouwens, hij heeft geen 1 keer meer lelijk gedaan. Gister was hij met 2 andere bulletjes aan het spelen, 1 reu en 1 teef (horen bij elkaar) en eerder ging dat niet zonder gesnauw tussen bijde heren. Teefje is zowieso heel onderdanig, gaat direct op de rug, maar joey ging er gezellig bij liggen kroelen op zn rug, haha ze vonden elkaar echt heel grappig. Geen enkele poging tot sexueel gedrag en ook zn lipstick-je is niet tevoorschijn gekomen :D
Ook andere teven die altijd het mikpunt van zijn sexuele driften waren voor hem hebben nu weer een leuke wandeling als joey in de buurt is ;)
Nog een bijkomend voordeel: Omdat hij niet meer zo gefixeert is op zn omgeving en andere honden heeft hij meer aandacht voor mij en begint hij zowaar te luisteren. Ook loopt hij weer met me mee als hij even met een andere hond gespeelt heeft, eerder ging hij er gewoon met diens baas vandoor 8) 8)
Nee, ik heb nu echt weer plezier in het wandelen met hem en we gaan dan ook extra vaak naar het losloopgebied hier in de buurt!
Hij heeft wel veel meer eetlust gekregen, maar ook dat is niet zo'n ramp, nu is het tenminste niet meer zo'n fijnproever maar vreet alles op dattie er voor krijgt.
Door die voer-fixatie is het ook weer makkelijker trainen ;D ;D ;D
Kortom, 3 hoeraatjes voor mijn kleine manneke!!
Laatst gewijzigd door Jojo op vr 23 dec 2005, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door