Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Tarek
#449625
Het kleine varkentje hier gaat goed,van de dunne af en vreet werkelijk als een jekko ;D Als ik orgaan of onder vlees snijdt in blokken van 6 x 3 (waarvan ik denk dat ze groot genoeg zijn) kauwt ze haast niet,hap sloek weg :o

In de afgelopen week gegeten:
kippevleugels,kipkarkas,eendenek,eend,sardientjes,kabeljauw,runder lever,kippenhartjes,pens,runderhart,lamshart,geiteribben,haaskarkas,zalm.En natuurlijk groente,fruit,yoghurt,levertraan,zeewier,eitje,probiotica.

Variatie genoeg?

En kunnen dingen als konijnenkop ook?

Van de week nog gekocht:hazehartjes,wilde eend,wildsnijsels en organen, konijnenkoppen,lamsnek,lamskop,lamsribben,runderribben,testikels (rund/schaap)

kan dat pupsel dat ook eten? Heb m'n twijfels over de lamskoppen
Door Tarek
#449818
[quote="nikèdog2000"]
konijnen kop vinden ze hier lekker hoor en ook kippe koppen
[/quote]
Dat ze het lust twijfel ik niet aan,maar kan het voor een pup van 10/11 weken? ;)
Door Lizzy
#449884
Tarek schreef: Het kleine varkentje hier gaat goed,van de dunne af en vreet werkelijk als een jekko ;D Als ik orgaan of onder vlees snijdt in blokken van 6 x 3 (waarvan ik denk dat ze groot genoeg zijn) kauwt ze haast niet,hap sloek weg :o
Weet je zeker dat ze geen zus is van Linga ;D?
In de afgelopen week gegeten:
kippevleugels,kipkarkas,eendenek,eend,sardientjes,kabeljauw,runderlever,kippenhartjes,pens,runderhart,lamshart,geiteribben,haaskarkas,zalm.En natuurlijk groente,fruit,yoghurt,levertraan,zeewier,eitje,probiotica.


Variatie genoeg?
Volgens mij variatie genoeg. Ik zie alleen wel vrij veel orgaanvlees en vrij weinig spiervlees. Klopt dat?

En kunnen dingen als konijnenkop ook?
Als ze bot goed verteerd zou ik zeggen dat dat wel kan ja.
Van de week nog gekocht:hazehartjes,wilde eend,wildsnijsels en organen, konijnenkoppen,lamsnek,lamskop,lamsribben,runderribben,testikels (rund/schaap)

kan dat pupsel dat ook eten? Heb m'n twijfels over de lamskoppen
TOE MAAR! Smullen geblazen en behooooorlijk afwisselend! Runderribben zou ik niet geven. Te hard. Hoewel. Ze heeft haar melkgebitje nog. OK, nadat ze gewisseld heeft: geen runderbotten. Vind ik. En geef geen enkele ribben he! (misschien is dit de zoveelste keer dat ik het schrijf, maar aangezien ze zo gulzig is.....). Lamskop vind ik ook veeeeel te hard. Ik denk dat ze er nog niks af krijgt, dus dat is wel leuk recreeren voor haar, maar als ze er wel stukken af krijgt: dan zou ik het persoonlijk weghalen.
Door Tarek
#449964
[quote="Lizzy"]
Weet je zeker dat ze geen zus is van Linga ;D? [/quote]

Misschien,maar de kleur is dan een miskleun ;D

[quote="Lizzy"]
Volgens mij variatie genoeg. Ik zie alleen wel vrij veel orgaanvlees en vrij weinig spiervlees. Klopt dat? [/quote]

Heb dat voor het gemak niet ingevuld,maar .. kipfilet,runderreepjes,poulet,snijsels,kopvlees,gehakt

[quote="Lizzy"]
Als ze bot goed verteerd zou ik zeggen dat dat wel kan ja.[/quote]

Thanx ;)

Heb het verkeerd opgeschreven, het zijn kalfsribben,en nee, ik geef geen enkele,ben gewaarschuwd door iemand ;)

Ok,de lamskoppen zijn dus voor Tarek.
En mooi dat het zo variatie genoeg is.

Oh,ja die haaskarkassen zijn wel hard,maar volgens mij is dat zowiezo harder,wild danwel te verstaan want de wilde eend van vanmorgen was ook harder als de Lidl eend :) Ik koop die karkassen ook niet meer bij die man 3 euro de kilo en het zijn hartstikke kale dingen >:(
[quote][/quote]
Door roefus
#450254
Is lamskop niet goed?
Te hard?
Of geldt dit alleen voor puppy''s.
Ik kan nl. morgen een lamskop ophalen (aan stukken gesneden).
Door Tarek
#450503
Deze vraag was voor een pup.Volwassen honden kunnen die gewoon eten.Doen we hier ook :P
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door