Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#449613
barfspul gehaald in Mill en Viersen
sinds Sjonnie zich tegoed heeft kunnen doen aan allerlei verschillende smaakjes tijdens het verpakken thuis, blieft meneer zijn ontbijtje carnibest niet meer >:(
Hij neemt heel af en toe een hapje............ om savonds als een uitgehongerde straatkat op de barfmaaltijd (die hetzelfde is als van de honden) aan te vallen ::)
rare kat.
Ik hoop wel dat ie binnenkort toch wel weer zijn ontbijtje gaat eten hoor
Door Maris
#449671
Ahhh kat eigen volgens mij, Passie loopt hier de laatste dagen ook weer te meuten. Passie krijgt van mij BIBI, wanneer ze hart krijg is het bakje in 5 minuten leeg en wanneer ze natuurmis of beefmix krijgt loopt ze te meuten. Een klein beetje eten en daarna niet meer. Ik kan haar toch moeilijk iedere dag hart geven, dat is ook niet goed voor dr toch ???

Zou het aan het weer liggen? Maar misschien helpt een barfontbijtje?
Door jeanne
#450004
Kruimel schreef: Tis toch ook voor Sjonnie ??? ???
8)
jaha, weet ik wel.
maar ik geef altijd smorgens carnibest, omdat ik niet zo uitgebreid barf, en ook niet wil gaan doen.
En omdat ik dan zelf het idee heb, dat ze dan toch alle pitamientjes binnenkrijgen die ze nodig hebben.
Ik varieer wel genoeg, maar niet om het nu echt
barfen te noemen :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#450025
Kat met smaak ;D en dwingen dat zal wel niet lukken, daar zijn ze meestal te eigengereid voor. Ontbijtje overslaan en savonds gewoon meebarfhappen, is dat geen optie?
Door jeanne
#450052
Angelique schreef: Kat met smaak ;D en dwingen dat zal wel niet lukken, daar zijn ze meestal te eigengereid voor. Ontbijtje overslaan en savonds gewoon meebarfhappen, is dat geen optie?
ze meebarfthapt al mee savonds, al vanaf dat ze hier is.
maar het is denk ik meer voor mijn eigen gevoel, dat ze zonder haar ontbijtje carnibest niet alles binnenkrijgt ???
Door jeanne
#450231
Ollie schreef: Hihi heel herkenbaar ;D

Moet je de AHV eens proberen dat vinden onze katten heerlijk :)
AHV, is dat niet zoiets als smuldier?
(of zeg ik nu iets heel doms :-[ ???)
Door Ollie
#450308
jeanne schreef: AHV, is dat niet zoiets als smuldier?
(of zeg ik nu iets heel doms :-[ ???)
Naah tis wel anders vind ik..en ik moet zeggen dat de honden en de katten er dol op zijn..ik voer het een paar keer per week.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#450447
Ik zou die CB dan gewoon laten zitten , als je nu de dag ervoor als je het eten klaar maakt ook alvast dat voor de volgende ochtend klaarmaakt en in een afgeslotenbakje in de koelkast zet ben je er, of je doet net als ik, s'morgens eten ze altijd kuikens
Door jeanne
#450502
sylvia schreef: Ik zou die CB dan gewoon laten zitten , als je nu de dag ervoor als je het eten klaar maakt ook alvast dat voor de volgende ochtend klaarmaakt en in een afgeslotenbakje in de koelkast zet ben je er, of je doet net als ik, s'morgens eten ze altijd kuikens
ja, als ik aan kuikens kan komen ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#450545
jeanne schreef: ja, als ik aan kuikens kan komen ???
Even wat dierenwinkels in de buurt rondbellen. Soms hebben ze ze wel liggen voor slangen e.d. Mocht er een DSZ in de buurt zitten die ahv verkoopt dan zou je daar ook wel kuikens kunnen bestellen.
Door Ollie
#450698
Ik haal de kuikens bij de dierenwinkel Jumper..hebben jullie die ook Jeanne?

Geef je elke ochtend kuikens Syl? Zijn ze er dan niet snel op uitgegeten? ???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door