Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto
#449857
Mijn vriend heeft vorige week toen ik zei dat de Energique bijna op was heel lief smuldier meegenomen bij de supermarkt...alleen dit is de enkelvoudige versie..kan t kwaad als ik bijv. 1 a 2 keer in de week(hij heeft 7 pakjes meegenomen) wat meng met de ahv en daar dus wat minder van geef of komen ze dan tekort aan voedingsstoffen? Klopt t trouwens dat t vocht van ahv wat bloederig is? En dat een hond eerst weer even moet wennen aan een ander kvv? Zack had vandaag nl. weer wat meer ontlasting en iets dunner dan op Energique..geef t sinds gisteren..
Door Tineke *
#449865
Ik geef ze ook weleens smuldier 'smorgens.Geef daar dan de weekgroenten bij en 'savonds dan weer kvv.
Ik denk niet dat ze dan tekort komen.

Tineke
Door Lizzy
#449887
[quote="Tiesto"]
Mijn vriend heeft vorige week toen ik zei dat de Energique bijna op was heel lief smuldier meegenomen bij de supermarkt...alleen dit is de enkelvoudige versie..kan t kwaad als ik bijv. 1 a 2 keer in de week(hij heeft 7 pakjes meegenomen) wat meng met de ahv en daar dus wat minder van geef of komen ze dan tekort aan voedingsstoffen? Klopt t trouwens dat t vocht van ahv wat bloederig is? En dat een hond eerst weer even moet wennen aan een ander kvv? Zack had vandaag nl. weer wat meer ontlasting en iets dunner dan op Energique..geef t sinds gisteren..
[/quote]

Welnee, 1 a 2 keer per week kan geen kwaad hoor. Je kunt het ook geven (de enkelvoudige Smuldier) met gezonde tafelrestjes!

Niet iedere hond reageert hetzelfde op kvv's. Dus het kan best dat Zack of even moet wennen of het gewoon minder (qua ontlasting) doet op specifieke kvv's.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door