Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#448224
Hmm, weet niet of het hier goed staat. Maar mijn katten vreten dus aan mijn vetplanten en aan mijn cactussen (die stekels interesseert ze echt niet ::) ).
Wie weet wat ik over de planten heen kan spuiten dat ze er niet meer aan vreten? De planten moeten het wel overleven.....
O ja, kattengras als alternatief aanbieden werkt dus niet, dat heb ik al eens geprobeerd en ze keken er niet naar om.....
Groetjes,
Mieke
Door Maris
#448372
Passie van mij heeft letterlijk aan alle planten gekouwd in huis, maar de plantenspuit die vind ze 3 keer niks. Dus wat Syl hierboven zij, ik zou het proberen, want bij mij heeft het ook goed geholpen. ;)
Laatst gewijzigd door Maris op di 20 dec 2005, 06:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#448489
ik heb van horen zeggen dat katten dol zijn op de parapluplant.
hier vreten de honden èn de kat van 1 bepaalde plant, vraag me niet hoe die heet, maar hij is bijna kaal >:(
Door Maris
#448497
jeanne schreef: ik heb van horen zeggen dat katten dol zijn op de parapluplant.
hier vreten de honden èn de kat van 1 bepaalde plant, vraag me niet hoe die heet, maar hij is bijna kaal >:(
zòn plant heb ik ook gehad, hij is al 3 keer onderuit gegaan na de 4e keer alle aarde op geruimd te hebben. Heb ik hem maar iemand kado gedaan. En dat gekke ding bleef maar bloeien ;D ;D ;D
Door Supermax
#449214
Mijn cactussen staan dus sinds de verhuizing op het balkon, dus daar kunnen ze niet meer bij. Maar de vetplanten (het zijn er 2) heb ik laatst binnen moeten halen omdat ze toch niet zo goed tegen vorst konden als ik dacht...... Gelukkig was het net op tijd.
Maar ja, ik moet nu de poezen dus elke keer in de gaten houden dat ze de planten niet alsnog opvreten...
Had gehoopt dat iemand iets zou weten helaas :(.
Groetjes,
Mieke
Door Maris
#449679
AstridStraver schreef: Ik zou mijn planten verkassen.... het blijft een kat nietwaar ;D
Me too, heb je wel eens een kat in een palm zien hangen die omviel. Je hoorde nog net geen TIMBER!!!!
;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door