Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#446653
Ik heb het nu meerdere keren gevoerd, in zijn geheel, in kleine stukjes, met kwark en sardientjes erdoor, groentemix erbij....aaaaaalles word opgegeten behalve het konijn...dus ik denk niet dat ze het lekker vinden, allebei niet!
Ik ben ook niet van plan het nog een keer te kopen, vind het zonde van het vlees....
Jullie honden ook van die viespeukies?
Door Doedels
#446695
Onlangs voor het eerst wild konijn gevoerd. Hubbie heeft het van de hagel moeten ontdoen. Hafan was meteen enthousiast. Petr was eerst een beetje aan het onderzoeken en even later ook lekker aan het knagen. Succes dus. Volgende week ga ik weer konijn voor ze halen.
Door Daisy75
#446713
Nou heel wat anders dus als hier...alletwee mijn honden eten het op geen 1 manier, en de hond van een vriendin van me ook niet die verstopt het ver onder de grond om nooit meer terug op te graven....vreemd he..
Gebruikersavatar
Door sylvia
#446730
Hier eten ze het ook niet, maar dan heb ik het over tam konijn, ik heb ze nog nooit wild konijn voorgezet, allicht dat die anders smaken, maar ik heb gemerkt dat mijn honden helemaal geen sterk smakende vlees soorten lusten buiten lam en geit.
Door Lizzy
#446733
Mijn honden vinden het heeeeeerlijk. Zelfs Pinkel eet het. Nou, DAT wil wat zeggen! (dat Linga het eet is weinig bijzonder. Die eet alles).
Door Borke
#446995
Borke is een echte fijnprover en konijn - nee dat wenst meneer niet >:(
Ik heb het op een dag 3x aangeboden (en niets anders in de plaats gegeven) en als hij het dan nog niet wil, dan ga ik ervan uit dat hij het echt niet lust.
Ik heb het afgespoeld en lekker voor mezelf gebraden ;D
Door Elvira
#447002
Zingaro is ook zo moeilijk. Het konijn van de aldi moest hij niet, dus de rest hebben we zelf maar op gegeten. Kwarteltjes gingen er ook niet in. En bij sommige vissoorten doet hij ook moeilijk. De eend van de lidl durfde ik niet te proberen. Ik weet niet wat ik daar van moet maken, als hij het ook niet lust. ;D
Door wenne
#447012
KayleighShanden schreef: Ik heb het nu meerdere keren gevoerd, in zijn geheel, in kleine stukjes, met kwark en sardientjes erdoor, groentemix erbij....aaaaaalles word opgegeten behalve het konijn...dus ik denk niet dat ze het lekker vinden, allebei niet!
Ik ben ook niet van plan het nog een keer te kopen, vind het zonde van het vlees....
Jullie honden ook van die viespeukies?
Jij had toch ook fretten als ik me niet vergis? Lusten die het niet? Hier is konijn zowel van de katten als de fretten het lievelingskostje!
Laatst gewijzigd door wenne op zo 18 dec 2005, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#447017
Elvira schreef: Zingaro is ook zo moeilijk. Het konijn van de aldi moest hij niet, dus de rest hebben we zelf maar op gegeten. Kwarteltjes gingen er ook niet in. En bij sommige vissoorten doet hij ook moeilijk. De eend van de lidl durfde ik niet te proberen. Ik weet niet wat ik daar van moet maken, als hij het ook niet lust. ;D
Wij hoopten al dat Borke die eend niet zou lusten, we verheugden ons al op gebraden eend.
Maar nee hoor, hij is helemaal dol op die eend ;D
Ach hij eet lam, geit, kip, kalf, eend, dat is al aardig wat vairatie.
Duif en konijn weigert hij, vis wil hij nu opeens ook niet meer.
Er is nog zat te proberen, met de feestdagen wil ik nog kalkoen proberen (dat lust hij vast wel denk ik zo, daar hij dol op kip en eend is).
Door tessa
#447020
Mijn hondjes hebben vanochtend een stuk tam konijn gehad, ze vonden het heerlijk (en wij hopenlijk vanavond ook ;D)
Door *wendy*
#447562
ik had van thunder voorlaatst konijnensnippers meegekregen.

Boy vond het ronduit WALGELIJK ;D & Gandor, tsja ach het was eten, maar echt een feest NEE ;D

Dus hier geen nijntjes meer ;D ;)
Door Daisy75
#447805
wenne schreef: Jij had toch ook fretten als ik me niet vergis? Lusten die het niet? Hier is konijn zowel van de katten als de fretten het lievelingskostje!
Ohhhh wat erg die lusten dat idd vast wel, ik heb het gewoon weggegooid!
Zelf opeten was geen optie meer maar dat is dom, de fretjes was idd een idee geweest... blond wijf ben ik ook soms
Door Jolly
#448062
Nu weet je het voor de volgende keer als de honden het niet willen, misschien de fretten wel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door