Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hiram
#447741
ik heb vanmiddag ingevroren pens gekocht bij de c1000.
pakje 400 gr voor 0,49 cent ;D
maar dit is van het merk smuldier.
kent iemand dit en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee?
Door Bullekes
#447748
mijn doggies krijgen smuldier kip en compleet ook van de c1000 en ze vinden het heerlijk
Als het je bevalt kan je compleet ook bestellen als je wilt bij c1000 ;D
Door Peet
#447749
Hier ook 2 die smuldier graag lusten.

Vanwege de prijs en omdat er geen complete analyse van Smuldier te vinden is, wordt Smuldier wel eens omschreven als het "instap-modelletje" onder de KVV's....waar Cb of Bibi dan de mercedessen zijn, zeg maar.... ;)

Maar mijn honden doen het er prima op. Houd wel rekening met het feit dat de meeste Smuldier-varianten niet compleet zijn. Dus naast een andere )complete) KVV voeren is prima, maar niet alleen deze varianten ;)
Door the dude
#447752
Peet schreef: Vanwege de prijs en omdat er geen complete analyse van Smuldier te vinden is, wordt Smuldier wel eens omschreven als het "instap-modelletje" onder de KVV's....waar Cb of Bibi dan de mercedessen zijn, zeg maar.... ;)
Gheghe, Carnibest: de mercedes onder de KVV's.. ;D

Smuldier is favoriet bij mijn hond, ik geef de pens variant omdat het voor mij de enige manier is om aan vule pens te komen. En de complete versie omdat dat zo handig is (als we een weekendje weg zijn oid.)
Door hiram
#447765
HA ;D
bedankt allemaal.
ik ga gewoon compleet vers voeren maar het is voor mij idd ook de enige manier om aan vuile pens te komen.
en het is ook handig als je n weekendje weg gaat of voor als ze in de vakantie n paar weekjes in de kennel zitten.
Door Kokimo
#447890
He wat jammer dat ik dit allemaal niet in Franrkijk kan krijgen en nog goedkoop ook! Ik betaal voor een 100gr schone pens bijna een euro!

Wil niemand een export opzetten naar Frankrijk????? :P
Door Bullekes
#447970
Kokimo schreef: He wat jammer dat ik dit allemaal niet in Franrkijk kan krijgen en nog goedkoop ook! Ik betaal voor een 100gr schone pens bijna een euro!

Wil niemand een export opzetten naar Frankrijk????? :P
voor 1 euro kan ik een hele kilo krijgen ;D
Door Doedels
#449043
hiram schreef: ik heb vanmiddag ingevroren pens gekocht bij de c1000.
pakje 400 gr voor 0,49 cent ;D
maar dit is van het merk smuldier.
kent iemand dit en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik vind pens van smuldier heel erg stinken. De honden vinden het heerlijk. Ik koop liever lappen runder- of lamspens
Gebruikersavatar
Door Pauline
#449049
hiram schreef: HA ;D
bedankt allemaal.
ik ga gewoon compleet vers voeren maar het is voor mij idd ook de enige manier om aan vuile pens te komen.
en het is ook handig als je n weekendje weg gaat of voor als ze in de vakantie n paar weekjes in de kennel zitten.

Als ik weer naar mijn broer in Breda ga, wil ik voor jou wel vuile pens meenemen hoor. Neem ik wel een runderpens mee, heb je gelijk een kilootje of 10!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door