Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#444272
Nou, dan krijg je een hoop reacties!!!!! En geen van allen zijn voorstander van rauwvoer! Eén iemand zei dat ze zelf wel steaks gaf afgewisseld met brokken, maar absoluut geen eendenbotten, konden maag en darmperforaties veroorzaken!!!!

En, velen kwamen met argument dat je beter de dure brokken kon geven dan het goedkope variant, dan weet je zeker dat de voeding gebalanceerd is van je hond!

Discussies aangaan heeft weinig zin, en helaas bestaat er geen Franstalige website over BARF om het een en ander aan hun verstand te brengen........ :'(
#444288
Ik denk dat dat hier in Nederland op andere 'hondenforums' ook wel vaak zo is. Ik praat vaak met hondenbezitters hier in het dorp over hondevoeding en toen ik Lhakki pas had kreeg ik al erg afwijzende reacties als ik het over rauw vlees (kvv) had. De laatste tijd zijn de reacties veel leuker. Lhaki ziet er gigantisch goed uit en als ik mijn barf verhaal doe over kippenekken, verschillende soorten orgaan en spiervlees, groentemix , rauw ei etc. zijn mensen erg geintresseerd. Vanmiddag toen ik met mijn duif over straat liep vroeg iemand zelfs of ze die duif effe mocht zien. Dus ik weer het hele verhaal en toen zei ze: Ik snap nou waarom die hond van jou er zo enorm goed uitziet.
Nu ben ik een beetje tuttig, bezorgd type en Lhaki is een heel schattig beetje nuffig hondje dus hebben mensen misschien ook wel zoiets van: als zij dat durft te doen met dat hondje dan kan het vast geen kwaad. Maar ik ben helemaal geen held en toen ik net op BP kwam heb ik vaak gedacht 'die lui zijn echt gek, k ga me daar botten geven' (sorry allemaal)........ En nu ben ik net zo'n enthousiasteling dus ga gewoon door met je goede werk!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door