Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#444334
Ik ben vanmiddag even langs mijn Da geweest met de urine van mijn hond.Van Cairo(x dober)Ik heb het zelf in het dierenpaspoort genoteerd zodat ik het verloop kan bijhouden.
Ik snap er niet veel van,maar de d.a.heeft e.e.a uitgelegd aan mij.

S.Gewicht;1.035,de d.a.geloofde het eerst niet dat ie zo hoog was,dus nog een keer opnieuw gedaan.Zijn S.G was nml in juni 1.015,ze was echt verbaasd erover.
Eiwit(proteine);++
Bloedcel;negatief(ze zei dat dat goed was)
Glucose;negatief(dus geen suiker )

Ik heb wel gezegd dat ik Solidago geef .
Maar verder niks gezegd,had geen zin in anti rauw vlees praatjes.En ik kan mijn argumenten ook niet goed onderbouwen.
Maar zou dat S.G verschil nu echt te danken zijn aan die Solidago(geef het nu bijna 4 weken,denk ik)of heeft het ook te maken met het rauwe vlees wat ie nu eet?

Dus jaaaa,ik was echt happy vandaag met de uitslag ;D ;D
Dus een hoop :-* :-* :-* :-* :-* voor jullie op Bp die mij advies en tips hebben gegeven .Ik ben al weer wat wijsheden rijker,maar het kan altijd n og meer worden,dus ik blijf jullie nog wel even lastig vallen met al mijn vragen.
Oja,is er ook nog een site met wat meer info en uitleg hierover??
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 14 dec 2005, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#444567
Ik durf het niet te zeggen (hoewel het mij niet zou verbazen. Ik heb de meest opmerkelijke dingen van Solidago en homeopathische/fytothrapeutische middelen gezien). Ik hoop dat Peet/Tannetje het weet!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#444572
Urine onderzoek zegt niet zo heel veel. Het scheelt al of hij veel of weinig gedronken heeft.
Ik denk dat bloedonderzoek een betere aanwijzing is.
Door Peet
#444737
Ik weet zeker dat beide (dus versvlees + solidago) een goede invloed heeft. Het versvlees zorgt voor veel minder koolhydraten (dus is van invloed op de glucose). Het is bekend dat suikerpatienten die koolhydraten vermijden, er stukken op vooruit gaan. Solidago zorgt voor goede doorspoeling en reiniging.

Tja, je kan met deze uitslag niet zo heel veel, want het geeft de nierwaardes en leverwaardes niet aan. Daarvoor is idd zoals Tannetje zegt, een bloedproef nodig. Maar op zich niet verkeerd toch?

Enne...lekker blijven vragen hoor :D
Door judith1967
#445045
He,bedankt allemaal voor de reacties ;D
Ik ben met deze uitslagen tevreden
Ik heb er niet zoveel verstand van,maar ik begrijp dus dat een bloedonderzoek beter is?

dus dan moet ik toch maar eens bloed laten afnemen bij mijn honden.

Oja,weten jullie nog een site voor mij waar ik meer over de nieren??
Laatst gewijzigd door judith1967 op do 15 dec 2005, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door