Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#445849
Nou ik heb het dus nu heel duidelijk: Joep krijgt diarree van zalm. Heb hem vanochtend een ieniemie beetje (40 gram) zalm gegeven en vanavond stond hij steeds bij de achterdeur te zeuren.
Toen ik hem naar buiten liet, ging hij achter het huis zitten poepen. Eerst keurig hard en vervolgens heel erg dun.
Ik ben er nu dus definitief klaar mee. Geen zalm meer voor de jongens. Welke vissoorten kan ik nog meer proberen?
Door tieneke
#445867
Ik zou even geen vettere vissoorten zoals zalm,sardien en makreel meer geven,probeer eens bijv wijting oid en kijk of hij dan weer aan de race gaat.
Misschien is het ook een idee om de vismaaltijd over 2 maaltijden te verdelen?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#445899
Van die koolvis filét blokken uit de diepvries, vinden ze hier ook erg lekker.
Is wel geen complete vis, maar wel weer eens wat anders voor de afwisseling.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#446169
tieneke schreef: Ik zou even geen vettere vissoorten zoals zalm,sardien en makreel meer geven,probeer eens bijv wijting oid en kijk of hij dan weer aan de race gaat.
Misschien is het ook een idee om de vismaaltijd over 2 maaltijden te verdelen?
Ik heb hem maar 40 gram gegeven. De rest 260 gram heeft hij overig gehad.
En hij is nu dus nog aan de diarree, bah daar baal ik echt van.
Laatst gewijzigd door Pauline op za 17 dec 2005, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#446451
Gelukkig heeft Joep daarnet waar hard gepoept, maar dat lost het verhaal van de vis niet op. Voor de afwisseling hoef ik ze geen koolvis ofzo te geven. Gelukkig heb ik variatie genoeg in vlees. Het gaat mij om de vetzuren. Is het voldoende als ik ze visoliecapsules geef?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#446516
Hahahah, ik denk dat je eens met Joep kennis moet maken. Waarschijnlijk denk je dan niet meer aan een teckel als een klein hondje! ;D
Door Tarek
#447895
Uhm, weet niet of Joep van de vette soorten aan de ... gaat, of alleen van Zalm.Anders is makreel,paling,sprot en tonijn zijn ook vet,middelmatigis forel,heilbot,poon,roodbaars,sardien,zeewolf en zeebars. en mager is wijting,kabeljouw,koolvis,schelvis,tilapia,tong en zeeduivel.

Weet natuurlijk niet hoe het is met de prijzen ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door