Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#445686
Hai ik heb een vraagje,mogen honden ook gewoon eendagskuikens als maaltijd.En zit daar nog iets anders in als bij een volwassen kip?
o,dat zijn er twee.

Tineke
Gebruikersavatar
Door Angelique
#445751
Een eendagskuiken is iets meer als een ei, dus echt met een kip kun je het nog niet vergelijken. Qua calciumborn stelt het niet zoveel voor, maar voor de rest is de voedingswaarde best goed. Als je honden het eten dan hebben ze er wel een lekker maaltje aan. zorg er wel voor dat ze het in hun bak opeten en niet dat ze er fijn mee gaan slepen, want wat Debora al zegt, de buik is gevuld met eigeel en daar kun je kliederzooi van krijgen.
Have fun ;D
Door rottiefreak
#446008
Ja hoor mn bullen hier vinden het een waren delicatesse hap slik weg hihi dus last vn eigeel wel nee hahahaha.Van m rottweilers lusten ze het niet allemaal maar het begint wel steeds meer te komen ik heb er 1 die nog wel drie keer kauwt en dan is ie wel weg de rest gaat er over het algemeen eerst mee lopen klooien .
Die veerjes ook in je bek .....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#446036
Wanda schreef: Maar het geeft dus niets extra's bij de maaltijd behalve het eigeel?

Tineke
Neu, tis iets meer als een ei, meer niet. Maar een ei is natuurlijk wel gezond :D
Door Tineke *
#446912
Nou eendagskuikens is dus geen succes.De middelste at het zowiezo niet(smeer maar in je haar blik)de oudste heeft er 1 op.Maar de jongste kliko lustte er wel pap van.
Vreemde wezens hoor honden.

Tineke
Door judith1967
#447196
Zag ze gisteren nog liggen bij Pet's place,maar ben ze toch vergeten mee te nemen,ik wil het ook weleens proberen,ben benieuwd of ze het eten.Denk mijn york wel,die eet echt alles,net een kliko.Hoe ouder die wordt(14 jaar)hoe gulziger hij wordt ::)
Door Tineke *
#447232
Nou ik blijf het proberen,al moest ik vanmorgen wel even slikken toen ik dat spul zag.Het zakje was een beetje opengegaan en daar hing zo'n kuikentje over de rand.Moet je net je kijkluiken openhebben.Maar ja alles voor de hondjes hé.
:-X :-X :-X

Tineke
Door Mevroi Kruim
#447440
Hier ook, en ik ga het ook eens aan de katten voorschotelen. Dat wordt helemaal een slachtpartij, die honden doen tenminste vang-slik-weg.
En die roze pootjes he, daar krijg ik altijd rare kriebels van in m'n maag. Voor de rest vind ik het dinosaurusjes :P
Door Debora
#447446
Mijn hond hoeft het ook niet. Die keek me wel zo raar aan toen ik het haar gaf :P maar 2 van mijn katten zijn er helemaal gek op, die staan 's ochtends al ongeduldig te mekkeren. De eerste paar keren dat ik het gaf, heb ik steeds sorry tegen de kuikentjes gezegd :-[ ik vond het zo zielig :-\ maar het went snel :)
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#449155
Ach wat zielig die kleine gele bolletjes...

Waar kopen jullie die kuikentjes ;D
Wil het mijn honden en kat ook weleens voorschotelen.
Is het koppie er wel af opf zit dat er ook nog aan en zoja kan ik dat dan laten zitten ?

Gr. Jolanda
Door Tineke *
#449196
Ik heb het bij de dsz vandaan,alles zit er op en en aan.
Gewoon zo geven.btw mijn katten eten het niet.

Tineke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door