Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Maris
#445291
Ik heb Passie vandeweek voor het eerst een eendagkuiken gegeven. Ze heeft eerst 5 minuten zitten niezen omdat er een veertje in dr neus zat ;D
Daarna heeft ze hem alle hoeken van de keken laten zien en bijna voor mijn hoofd gegooit zo hard zwiept ze ermee ;D
Hierna heeft ze dr tanden erin gezet en is ze gaan kluiven tot ze hem open had en daarna heeft ie een grote wasbeurt gekregen.

Hoe kan ik dr zo ver krijgen dat ze hem opeet ???
Door Maris
#445395
Nelly schreef: Bijt ze het kuiken wel open en eet het vervolgens niet op??? Raar.
Ja ze is er net zo lang mee aan het gooien en trekken en bijten geweest todat ie open was. Maar echt eten ervan doet ze niet ???
Door Nelly
#445397
Misschien moet je een kuiken ff in kokend water gooien, dan herkent ze het misschien als voedsel.
Door Maris
#445400
Dat ga ik is proberen, want ze ziet het geloof ik nu als een soort speeltje. Hoelang moet ik het in kokend water houden?
Door Nelly
#445405
Even maar. Je moet het kuiken niet echt koken. Het gaat erom dat ze de geur herkent en het kuiken als voedsel leert zien.
Succes! :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#445496
Ja gekookt zal ze hem wel eten en dan gewoon steeds minder gaar maken totdat ze hem rauw eet.

eehh even een tip, niet in de pan kijken :-X
Door Maris
#445506
sylvia schreef: Ja gekookt zal ze hem wel eten en dan gewoon steeds minder gaar maken totdat ze hem rauw eet.

eehh even een tip, niet in de pan kijken :-X
hoedat niet ??? ziet het er zo raar uit ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#445607
Maris schreef: hoedat niet ??? ziet het er zo raar uit ;D ;D
Denk aan hoe je eigen haar in het water zweeft als je gaat zwemmen, denk dan ...kuiken , gele donsjes........bewegen :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Door Maris
#445718
sylvia schreef: Denk aan hoe je eigen haar in het water zweeft als je gaat zwemmen, denk dan ...kuiken , gele donsjes........bewegen :-X :-X :-X :-X :-X :-X

he jasses :-X :-X :-X zal ik hem een duikpak aan doen ;D ;D ;D
Door Maris
#446252
ja dat is waar, ik ga het vanmiddag proberen. Als ze wakker wilt worden. ;D Dan heb ik eindelijk weekend.
Door Laura1982
#446480
Hier nog zo 1 hoor. Ik kuikens gehaald, laten ontdooien en geven maar. Na een hoop gespeel ging dat kuikentje open en 1 hapje en klaar was meneer.

Hij was trouwens wel bang voor vieze pootjes ;D Het was echt: tik, was, tik,was,gooi, was,tik, was ;D
Door Maris
#447502
Ja vieze pootjes wou passie ook niet, maar de beige keukenkastjes van het vrouwtje raken is wel erg leuk ::) ::) Of op het aanrecht gooien >:(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door