Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door monique-sem
#411493
Na enige tijd weer eens een berichtje van ons. Ik zal proberen kort maar krachtig ons verhaal te vertellen.

Met Sem gaat het de laatste twee weken helemaal niet goed. Ze krabt ontzettend veel en haar huid is vuurrood, met wonden en korsten. Dit komt gewoon van het krabben.
Ik heb twee weken geleden ook de knoop door gehakt en besloten om met sem naar een bioresonantie therapeute te gaan. En daar zijn we gisteren geweest.

Ik vond het een bijzondere ervaring om mee te maken hoe bioresonantie werkt. De therapeute (diana) heeft sem helemaal doorgemeten. Er kwam een waslijst van problemen/blokkades uit.
Ik zal diegene die ik onthouden heb even opnoemen. De uitslag zal ze me nog mailen.
* schimmels
* mijten
* leverontsteking
* niet goed werkende nieren
* AB, prednison en vaccinatie
* bacterieen
* teveel aan metalen o.a. koper en ijzer
* eczeem
* littekenweefsel
etc, etc. De rest weet ik zo niet meer. Af en toe schiet me weer iets te binnen. Maar pppffff dat was/is wel even schrikken. Maar hoe nu verder?
Nadat ze sem had doorgemeten en wist wat er aan de hand was heeft ze sem voor 4 problemen behandeld. Dit moet echter d.m.v. ondersteuning van homeopathische medicatie, ze kan het niet alleen.
Ze heeft dus medicatie gekregen en over een maand moeten we terug naar diana. Ik ben echt benieuwd.
Maar ik heb er wel vertrouwen in. Had ook het gevoel dat ik dit moest doen t.o.v. sem. Ik zal jullie op de hoogte houden van de hele situatie.
Door Lizzy
#412042
Poeh hee, dit is zeker een waslijst :o! Mag ik vragen welke homeopathische middelen je hebt meegekregen (puur interesse)?

Ik hoop dat je snel resultaat ziet!
Door monique-sem
#412210
tuurlijk mag je vragen welke medicatie voorgeschreven is. Ik zeg er wel even bij dat ze vrijdag precies heeft uitgelegd waarom ze deze medicatie voor heeft geschreven. Ik weet echter niet of ik het allemaal onthouden heb. Dus het kan zijn dat niet helemaal de goede beredenering achter het medicijn staat.

* traumeel; voor ontstekingen etc.
* enchinea; om haar weerstand weer wat op te krikken
* trias; om haar lichaam te zuiveren
* tea tree oil; dit moeten/kunnen we gebruiken om haar wondjes te verzorgen en haar oren te druppelen.

Dat was het, over een maand kijken we verder. Ze heeft ook eerlijk aangegeven dat het heel goed kan zijn dat de jeuk nu nog niet weggaat, misschien zelfs wel erger wordt. Maar ook dat elk dier hier weer anders op reageerd. We zullen zien.
Door monique-sem
#413741
ik heb de uitslag binnen, een hele lijst (ik had dus idd. een heleboel vergeten):

- een littekenverstoring;
- een autoregulatiestoring;
- een Mesenchym belasting;
- een stofwisselingsstoornis;
- ze heeft activering van haar Thymusklier nodig;
- ze heeft toxine uitleiding nodig;
- ze heeft lymfe activering nodig;
- een acuut ontstoken lever;
- functiezwakte in haar nieren;
- haar huid is chronisch degeneratief;
- ze heeft een huidaandoening die samenhangt met haar nieren;
- ze is belast met de schimmels: Candida-Mix en met huidschimmel type 2;
- ze is chemisch belast met Cortison en volledige narcose;
- ze heeft een mijtenbelasting;
- ze heeft een zwaarmetaal belasting bestaande uit: Aluminium, Formaldehyde, Conserveringsmiddelen (van de vaccinaties), Koper, Antibiotica. De ampullen vaccinatie complicaties en volgschade van vaccinaties vermijden, testten ook positief. Dit betekend dat de vaccinaties Sem zwaar belasten.
- ze heeft een verstoorde uitscheiding en tussencelweefselbelasting.
- ze heeft bacteriële Hepatitis
- ze is allergisch voor de Candida-Mix. Er zijn geen verdere allergieën naar voren gekomen.
Door Lizzy
#413810
Mijn hemel :o :o! Dit is wel heel erg veel....

En moet dit:
* traumeel; voor ontstekingen etc.
* enchinea; om haar weerstand weer wat op te krikken
* trias; om haar lichaam te zuiveren
* tea tree oil; dit moeten/kunnen we gebruiken om haar wondjes te verzorgen en haar oren te druppelen.

helpen om haar van deze waslijst af te helpen?
Door monique-sem
#413850
bioresonantie op zich is al een therapie en dus een behandeling. Dus met bioresonantie kan zij al een heleboel behandelen. Maar omdat sem zoveel heeft kan ze het neit in haar eentje. Ze heeft nu deze medicatie meegekregen en bij de volgende afspraak wordt sem weer doorgemeten, behandeld voor een aantal zaken (via bioresonantie!) en evt worden er dan weer hom. medicijnen ingezet ter ondersteuning. Dan worden er misschien wel weer andere medicijnen ingezet. Dus in principe moet de bioresonantie therapie zijn werk doen. Sem is met bepaalde zaken al haar hele leventje belast.
Door Lizzy
#413853
monique-sem schreef: bioresonantie op zich is al een therapie en dus een behandeling. Dus met bioresonantie kan zij al een heleboel behandelen. Maar omdat sem zoveel heeft kan ze het neit in haar eentje. Ze heeft nu deze medicatie meegekregen en bij de volgende afspraak wordt sem weer doorgemeten, behandeld voor een aantal zaken (via bioresonantie!) en evt worden er dan weer hom. medicijnen ingezet ter ondersteuning. Dan worden er misschien wel weer andere medicijnen ingezet. Dus in principe moet de bioresonantie therapie zijn werk doen. Sem is met bepaalde zaken al haar hele leventje belast.
Oeps ja, dat was ik even vergeten :-[. Nou, ik ben werkelijk heel benieuwd of ze nu snel gaat opknappen! Ik hoop het zo voor jullie! Ik vind het wel zeer interessant en zou graag de ontwikkelingen volgen!
Door Ike
#413857
Jetjemineetje, da's nogal wat, hoop dat 't met de behandeling en medicatie weer helemaal opknapt, veel sterkte!
Door monique-sem
#413897
ik hou jullie op de hoogte. Bioresonantie is voor mij en sem ook nieuw en ben dus zelf net zo benieuwd als jullie.
Door wennepen
#442465
Hoi monique,

Ik was eigenlijk benieuwd of de bioresonantie therapie zijn vruchten afwerpt. Hoe gaat het nu met Sem.
Door monique-sem
#444080
even kort een update. Sem heeft nog steeds jeuk. Het lijkt echter wel iets minder. Haar buik is genezen en tot op heden zijn er geen wondjes meer gekomen. Wel nog af en toe een bultje. Een maand na de eerste afspraak zouden we nog maals gaan echter deze afspraak is niet doorgegaan want diana was ziek.
Ik heb nog niets van haar gehoord. Dus al met al is ze nog maar een maal bij haar geweest. Ik houdt jullie op de hoogte. Ik ben namelijk wel benieuwd wanneer ze nogmaals doorgnemeten wordt of er verbeteringen te zien zijn.
Door Jojo
#444658
Hé monique!
Ook onze afspraak is niet doorgegaan ivm haar ziekte en ik heb ook nog steeds niets weer gehoord. Nu is het voor Joey ook niet echt meer nodig, het gaat súper met hem, helemaal geen jeuk en bultjes meer :D
Voor Sem is het veel vervelender dat je niet heen kon omdat jullie de behandeling net gestart waren. Maar wel goed dat je al een verbetering ziet, dat geeft hoop op herstel :)
Hopenlijk is Diane snel weer opgeknapt en kunnen jullie weer de grote reis naar Assen maken, Joey is intussen van zn testosteronbommetjes ontdaan dus dan kunnen Sem en Joey weer lekker rennen en spelen met elkaar ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door