Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto
#441776
Op aanraden van Lizzy heb ik onze doggies wat gepureerde groentes gegeven sinds vrijdag..ze krijgen nu wat minder Energique ivm hun castratie en hebben naar mijn gevoel honger namelijk..ze zijn continu op de loer naar eten, ook wel labjes eigen natuurlijk ;)! Zack is vooral hongerig, want die is weer continu op zoek naar een lekkere drol..balen hoor..ze vinden in ieder geval de extra groentes heerlijk heb nu een paar dagen worteltjes met courgette en komkommer gepureerd en dat krijgen ze dan s'avonds door t eten..en smullen dat ze doen!! Hoop alleen dat poep eten van Zack iets tijdelijks is, want hij deed t nog maar een enkele keer :-\
Door Lizzy
#442022
Ik ben ook benieuwd... Ja, ik heb dat vaker gehoord hoor, dat Labjes van de honger dan maar drollen gaan lopen eten :-X. Vervelend is dat toch he! Nou ja, laten hopen dat het tijdelijk is!
Door maximus
#442519
hier ook zo'n poepeter maar dat is niet weggegaan met het overstappen naar versvlees en ook niet na zijn castratie. Mijn lab heeft gewoon ALTIJD honger :-\. Hopelijk is het bij jou tijdelijk ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door