Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Elise
#440218
Maandag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram kalkoen

Dindag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 Konijnenbout

Woensdag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram Struisvogel

Donderdag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram Hertenvlees

Vrijdag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram Kalkoen/Kangaroe

Zaterdag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram kwartel

Zondag:
Ochtend 250 gram Bandit geitmix
Avond 250 gram gans

Voorlopig is dit het menu voor Spike. Spike mag vanwege voedselallergie op het moment geen rund/lam/kip/vis vandaar de keuze voor dit menu. Ik zit nu te bedenken om ook 's ochtends zelf samen te gaan stellen, dus dan zal ik ook groentemix gaan maken voor hem.
Laatst gewijzigd door Elise op do 29 dec 2005, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#440421
Spike weet nog half niet wat een geluk hij heeft in z'n leven... Pfff Elise, dit moet echt niet meevallen voor je! Wat een gedoe alleen al om er aan te komen!
Door Elise
#440462
[quote="Lizzy"]
Spike weet nog half niet wat een geluk hij heeft in z'n leven... Pfff Elise, dit moet echt niet meevallen voor je! Wat een gedoe alleen al om er aan te komen!


[/quote]

Nou, ik heb eerlijk gezegd wel even een inzinking gehad van "dit lukt me nooit!", maar nu gaan we er weer voor. Hopelijk gaan we er over een tijdje resultaat van zien...
Door Lizzy
#440464
[quote="Elise"]
Nou, ik heb eerlijk gezegd wel even een inzinking gehad van "dit lukt me nooit!", maar nu gaan we er weer voor. Hopelijk gaan we er over een tijdje resultaat van zien...
[/quote]

Ik hoop het ook zo voor je joh! Jammer dat je nu zo'n end van R'dam vandaan woont... Ze hebben bij het Islam Center goed geitenvlees/vleesbotten en organen.....
Door Elise
#440490
[quote="Lizzy"]
Ik hoop het ook zo voor je joh! Jammer dat je nu zo'n end van R'dam vandaan woont... Ze hebben bij het Islam Center goed geitenvlees/vleesbotten en organen.....
[/quote]

1 dag van de week ben ik nog altijd in Rotterdam (ik studeer nog aan de Erasmus en ik werk 1 dag in Rotterdam), dus dat zou wel een goede optie zijn!
Door Lizzy
#440492
[quote="Elise"]
1 dag van de week ben ik nog altijd in Rotterdam (ik studeer nog aan de Erasmus en ik werk 1 dag in Rotterdam), dus dat zou wel een goede optie zijn!
[/quote]

Nou, dan is het zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken!
Door Elise
#440496
[quote="Lizzy"]
Nou, dan is het zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken!
[/quote]

Weet jij toevallig waar dat ergens zit???
Door Elise
#440702
Gister op de markt had ik ook nog kangaroe-vlees voor Spike gekocht. Ik ging het net even verwerken, porties maken voor in de diepvries. Spike stond naast me, dus ik dacht, proef maar een stukje. Hij pakt het aan, tuft het uit, ruikt eraan en hoppa gaat erin liggen rollen ::) ;D
Uiteindelijk at hij het toch maar op, want Phoebe en Romeo waren er ook wel nieuwsgierig naar.
Door Lizzy
#440706
[quote="Elise"]
Gister op de markt had ik ook nog kangaroe-vlees voor Spike gekocht. Ik ging het net even verwerken, porties maken voor in de diepvries. Spike stond naast me, dus ik dacht, proef maar een stukje. Hij pakt het aan, tuft het uit, ruikt eraan en hoppa gaat erin liggen rollen ::) ;D
Uiteindelijk at hij het toch maar op, want Phoebe en Romeo waren er ook wel nieuwsgierig naar.
[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

OK, kangaroo is dus 'rolbaar' ;D

Mag Spike helemaal geen enkele soort vis trouwens?
Door Elise
#440714
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

OK, kangaroo is dus 'rolbaar' ;D
Blijkbaar ;D en ik kwam net terug uit het bos, waar Romeo in een of andere vlaai had liggen rollen, dus ze ruiken hier weer prettig ::)
Mag Spike helemaal geen enkele soort vis trouwens?
Zalm, sardientjes en koolvisfilet krijgt hij meteen ontzettende uitslag en jeuk van....dus op het moment durf ik het niet uit te proberen. Eerst maar eens kijken of dit aan slaat....
Door Lizzy
#440721
[quote="Elise"]
Blijkbaar ;D en ik kwam net terug uit het bos, waar Romeo in een of andere vlaai had liggen rollen, dus ze ruiken hier weer prettig ::)Zalm, sardientjes en koolvisfilet krijgt hij meteen ontzettende uitslag en jeuk van....dus op het moment durf ik het niet uit te proberen. Eerst maar eens kijken of dit aan slaat....
[/quote]

Ohhh heerlijk, stinkende maatjes ;D!

Nee, dan zou ik vis voorlopig maar niet proberen nee :-\
Door Elise
#441655
Goed, die kwartel wordt dus echt niks. Hij begon al te kokhalzen toen ik het hem voor zijn neus zette :-\

Het is toch ook wat voor hem, al tijden hetzelfde eten en nu ineens allemaal van die vreemde soorten vlees (ik zou er zelf ook geen trek in hebben :-X)

Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen...
Door judith1967
#442126
Islam Center zit (als ik het goed heb)wolphaersbocht,nummer weet ik niet.
R'dam zuid iig.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door