Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#439759
De pups van Donna worden met zelf bereid eten afgespeent.

Ze krijgen dagelijk gemalen kippenvleugels voor de calcium
voor de rest krijgen ze lever,kiporgaan als hart en maag, schapen en runderpens, geitenvlees, kopvlees rund en runderlapjes uit de aanbieding. Ze hebben in het begin tartaar en rundergehakt gekregen gemengd met gemalen vleugels en wat maaltijden kvv.
Gisteren hebben ze voor het eerst gewoon hele kippennekken gekregen, het was een gegrom van jewelste ze zijn er hgeerlijk mee bezig geweest en....ze hebben het weg gekregen. Ze zijn nu 6 weken oud ze vertonen al van heel in het begin een grote voorkeur voor stukken vlees ipv gemalen kvv.
Door conleeuw
#439869
zie je wel, ik wist wel dat er echte wolfjes achter de hangoren en lang haren verschuilden ;D oh wat gaaf ;D ;D leuk hoor, je zal wel trots zijn op jezelf en jou pups ;D mag heus wel hoor ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#439929
Vanmorgen hebben ze lapjes pens gegeten en gemalen kippenvleugel, tussen de middag heb ik ze eerst in lapjes gesneden geit gegeven en daarna een paar grote lappen een een lap met een rib erin. Ik heb er een filmpje van gemaakt , ik zal zo even kijken of het gelukt is.
Maar het was wel lachen , ik heb een half uur staan te genieten, ze waren aan het sjouwen , jatten, sleuren , vleesje trekken en ga zo maar door. Madelief had op een gegevn moment door dat als er een ander ook aan het vlees trok dat je er dan stukken af kon trekken, dus liep ze met het volgende stuk naar een broertje en liet het vlees voor zijn neus bungelen ;D en hij hapte natuurlijk, alleen sleurde hij de hele lap uit haar bek dat vond ze minder , ze rukte het weer uit zijn bek en rende er hard mee weg.

Ik denk dat de chipper nog nooit zulke vieze vette pups heeft gechipt ;D
Door margreet
#439946
Dat is echt geneieten hè,ik weet nog dat de puppen bij Ine kipkarkassen kregen.
Bram pikte er als de duvel een en verdween ermee onder een stoel,zodat niemand hem af kon pikken ;D
Dat gedrag heeft hij trouwens nog steeds,als hij op de camping van een buur iets krijgt rent hij er gelijk keihard mee weg om het vervolgens op een stil plekje op te peuzelen.
De twee anderen knagen het gewoon bij de buren op :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#439963
[quote="margreet"]
Dat is echt geneieten hè,ik weet nog dat de puppen bij Ine kipkarkassen kregen.
Bram pikte er als de duvel een en verdween ermee onder een stoel,zodat niemand hem af kon pikken ;D
Dat gedrag heeft hij trouwens nog steeds,als hij op de camping van een buur iets krijgt rent hij er gelijk keihard mee weg om het vervolgens op een stil plekje op te peuzelen.
De twee anderen knagen het gewoon bij de buren op :-\
[/quote]

hahahaha ja sommige dingen zitten er al vroeg in ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door