Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door annemie
#431752
Welke kvv's buiten Duck kan je verkrijgen/laten bezorgen in België en vanaf welke hoeveelheden? Na mijn verhuis heb ik een grotere vriezer en ik ben aan het rondkijken om af te wisselen tussen Duck en andere kvv's.
Door K@rin
#431809
[quote="annemie"]
Welke kvv's buiten Duck kan je verkrijgen/laten bezorgen in België en vanaf welke hoeveelheden? Na mijn verhuis heb ik een grotere vriezer en ik ben aan het rondkijken om af te wisselen tussen Duck en andere kvv's.
[/quote]

http://www.carnibest.nl/belgie.htm
Door irmaa
#432462
Dank je Karin, kreeg net hier zo'n vraag binnen.. dus kan het gelijk doorgeven ;)
gr irma
Door Steph
#439309
Binnenkort ook Energique voor de mensen van West-Vlaanderen beschikbaar in een winkel in Kortrijk.
Door oebaya
#439645
Smuldier is ook op vele plaatsen in België te verkrijgen en anders even verkoopadressen opvragen bij Smuldier.
gr.
Nicolette
Door annemie
#439912
Carnibest kan aan huis geleverd worden, maar het is wel bijna dubbel zo duur als Duck.
Over Smuldier zijn de meningen niet zo positief als ik hier wat lees.

Ik woon nu ten noorden van Antwerpen en verhuis naar het zuiden van Antwerpen
Laatst gewijzigd door annemie op do 08 dec 2005, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#439932
[quote="annemie"]Ik woon nu ten noorden van Antwerpen en verhuis naar het zuiden van Antwerpen
[/quote]

misschien dat ik in de toekomst wat vaker naar Herselt ga ;D weet niet hoever dat van je afligt. Maar als je eens Bibi wilt proberen kan ik het wel meenemen.
Zelf woon ik vlakbij Terneuzen, maar denk dat het niet rendabel voor je is om over te stappen van Duck naar Bibi dan.
Maar als je als afwisseling zegt: wil het best eens proberen........mail dan ff voor wat meer info of stuur een pb-tje.
Door wenne
#440026
[quote="Steph"]
Binnenkort ook Energique voor de mensen van West-Vlaanderen beschikbaar in een winkel in Kortrijk.

[/quote]

Waar in Kortrijk is dat dan? Noah misschien, in Wevelgem?
Door Steph
#440095
[quote="wenne"]
Waar in Kortrijk is dat dan? Noah misschien, in Wevelgem?
[/quote]

De winkel noemt Lanka Food
In De stasegemsestraat in Kortrijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door