Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door melissa
#43851
hoi allemaal

wil hier bij nog iedereen bedanken die ons weg wijs hebben gemaakt over de versvoer.

onze pup(7 mnd oud)was een kieskeurig hondje hij wilde niets anders eten dan pedigree :(
toen wij hem in okt.kregen werd hij gevoerd met pedigree brokken.
maar wij hadden hem op royal canin brokken gezet.
helaas dat wilde hij niet eten,dus weer over gestapt naar pedigree.
maar naar een tijdje zagen we dat het niet goed ging,hij kreeg jeuk en veel haar uitval en werd beetje kaal boven op de snuit en hij kreeg in de hals van die rode bultjes.
toen ik over barfplaats hoorde melde ik mij aan,en dank zij jullie kreeg ik dus advies om is versvoer te probeeren.dus zo gezegd zo gedaan we zijn met rodi begonnen en dat ging wel goed maar die jeuk die was niet weg,dus zijn we via een vriend bibi gaan uittesten jahhhh onze liefe schat wilde het niet eens keek het niet eens aan.
dus zijn we naar de dierenzaak gegaan en hebben de hele verhaal maar verteld en we kregen te hooren dat zij wel duck verkochten yippiieeee we waaren blij dus gauw wat mee gekregen ja wel van de aardige dame nog wel 2 kilo gratis :D
en onze hond was erg blij mee met dat voer want toen het ontdooid was was het 1 min de bakie leeg ;D
we zijn blij dat hij hier mee goed doet en het graag wil.
jaahhh jullie geloven het of niet maar die jeuk is weg
en die nare rode plekjes zijn ook verdweenen hij krabt niet meer en die dove vacht is ook redelijk geworden en niet meer zo veel haar uitval(nu kan ik dus wat minder stof zuigen in plaats van op een dag 2 keer ;D).
zou nooit denk ik zonder dit form op zijn gekomen voor versvoer dacht altijd dat brokken goed waaren en ook nooit gedacht dat het hier door die klachten zou ontstaan.
dit wilde ik dus nog even door geven en jullie allemaal nogmaals bedanken :-* :-*
jullie zijn tof!!!! en dit site is het helemaal!!!!!!!!!
thanxs allemaal :-* :-* :-*
Door Truus
#43854
Hoi Melissa,
Wat fijn dat het nu zo goed gaat zeg, een hele zorg minder he ;) Zo zie je maar....na lang zoeken heb je zelf de oplossing gevonden.
Nou..jou hondje zal wel heel blij zijn met jou en dat niet alleen..was elk baasje maar zo slim 8) ;D ;)
Fijn hoor!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#43859
Hartstikke goed joh :D Geweldig dat je hond er zo'n baat bij heeft. Waar ben je eigenlijk op de barfplaats getipt ? (vindt ik altijd leuk om te weten)
Door Lizzy
#44213
Hoi Melissa, wat onzettend fijn om te horen dat het nu goed gaat met jouw hond! SUPER! Enne, vlak jezelf niet uit he. Jouw hond mag van geluk spreken met jou als baasje!
Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#44235
[quote="Lupa"]
hiep hiep hoerra voor lizzy en Leo!!!!
[/quote]Bloos bloos!!

En, hiep hiep hoeraaaaaa voor alle mensen die Melissa (en alle andere mensen EN hondjes) geholpen hebben! Zonder Barfplaatsleden geen Barfplaats!
Door melissa
#44253
hoi sylvia

ik ben hier door de site van dierennatuur getipt ik vroeg ook is daar voor die jeuk en kreeg van iemand reactie waarom ik niet is naar barfplaats ga kijken omdat ze daar veel over versvoer wisten ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#44258
O leuk,
Kijk dan heeft het zin dat we dat steeds blijven doen,want om eerlijk te zijn heb ik daar niet altijd meer zin in omdat je vaak zo'n gezeur er over krijgt.
Maar jouw verhaal geeft dan weer reden om de volgende keer gewoon weer het advies neer te zetten :D
Door Lupa
#44263
melissa,
weet kje wat leuk zou zijn ?
als je bij diernatura(wleke site is dat ?)jou verhaal zou vertellen om de mensen die de stap niet durfen te nemen mischin te helpen erbij
Door Truus
#44264
[quote="sylvia"]
O leuk,
Kijk dan heeft het zin dat we dat steeds blijven doen,want om eerlijk te zijn heb ik daar niet altijd meer zin in omdat je vaak zo'n gezeur er over krijgt.
Maar jouw verhaal geeft dan weer reden om de volgende keer gewoon weer het advies neer te zetten :D
[/quote]

Wel doen Syl!!!!!
Ben via die site ook des tijds hier gaan kijken en na veel lezen en speurwerk ben ik ook op vers over gegaan hoor.
Dus zo zie je maar ;) als je maar vol houdt....en ik ben zo blij met de tip...anders hadden ze nu nog brokken gegeten. Ze doen het nu zo enorm goed op vers dus....
ga door ;) :-*
Door Semr@
#44286
Ik vind het erg grappig, dat honden op een gegeven moment zelf wel laten zien, dat ze verkeertvoer krijgen. Onze hond Nina kreeg in het opvang gezin waar ze verbleef voor ze bij ons kwam ook Pedigree, daar deed ze het toen goed op. Maar na een poosje, duurde het poepen zo lang, het leek wel of het uit haar neus moest komen. Dus wij naar de dierenwinkel, allerlei soorten brokken geprobeert en uit eindelijk ook Farmfood uit gekomen. Maar toen kwam Semra erbij en het viel mij op, dat ze last van haar anaal klieren kreeg en ze poepte heel erg veel. Ook via een vraag op dier en natuur, ben ik getipt over Barfplaats en ook ik ben enthosiast geworden over versvlees voeding. Semra krijgt het al en poept veel en veel minder en binnenkort krijgen we er een vriezer bij en bestel ik Energiqeu, want Nina lust geen CB en dan gaan ze allebei helemaal over op vers, heb nu nog ruimte gebrek in de vriezer.
Barfplaats is goed en fijn, dat je hier alles kunt vragen en vinden. ;) ;D :D

Groetjes Mariska.
Door Lizzy
#44292
Nou, da's toch leuk om te horen hoor, dat er mensen zijn die niet gelijk geirriteerd raken wanneer je over verse voeding begint! En dan is het nu toch echt fijn om te lezen dat er weer een paar honden beter in hun velletje zitten! SUPER!

Groetjes, Lizzy
Door Truus
#44295
[quote="Lizzy"]
Nou, da's toch leuk om te horen hoor, dat er mensen zijn die niet gelijk geirriteerd raken wanneer je over verse voeding begint! En dan is het nu toch echt fijn om te lezen dat er weer een paar honden beter in hun velletje zitten! SUPER!

Groetjes, Lizzy

[/quote]

Het ligt er ook aan HOE het wordt vertelt Lizzy.
En....je zult altijd mensen houden die er (nog) niet aan willen. Het is ook een omschakeling en elke baas denkt dat hij/zij het beste met hun dier voor heeft dus..in het begin gaan ze in de verdediging maar als de boodschap regelmatig terug komt worden ze vanzelf nieuwschierig ;D
Hier een voorbeeld ;) ;D
Door Lizzy
#44299
[quote="Truus.P"]
[quote="Lizzy"]
Nou, da's toch leuk om te horen hoor, dat er mensen zijn die niet gelijk geirriteerd raken wanneer je over verse voeding begint! En dan is het nu toch echt fijn om te lezen dat er weer een paar honden beter in hun velletje zitten! SUPER!

Groetjes, Lizzy

[/quote]

Het ligt er ook aan HOE het wordt vertelt Lizzy.
En....je zult altijd mensen houden die er (nog) niet aan willen. Het is ook een omschakeling en elke baas denkt dat hij/zij het beste met hun dier voor heeft dus..in het begin gaan ze in de verdediging maar als de boodschap regelmatig terug komt worden ze vanzelf nieuwschierig ;D
Hier een voorbeeld ;) ;D
[/quote]Ja, da's misschien wel waar hoewel ik ook wel gezien heb dat sommige brokken-fan's weinig kunnen hebben als het over voeding gaat... Ik denk zelf dat dat komt omdat ze deep down zelf ook wel weten dat dag in dag uit die droge meuk nooit gezond kan zijn....
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 24 jan 2004, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door