Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
#43742
zit hier met een doos die eigenlijk niet van fyto houdt (heb je dat ooit meegemaakt ;D)

als ze alleen fyto krijgt dan eet ze het bij gods gratie nog wel op ;D maar zit het bij de natuurmix, dan gaat die eerst op (ook als het gemengd is, dan pulkt ze gewoon net zo lang tot het vlees er tussenuit is) en als ze dan nog honger heeft eet ze wel wat, maar niet van harte

ze heeft nu dus echt pech, want met die parasiet en de medicijnen die ze daarvoor krijgt (is toch een soort AB) krijgen ze hier alle 3 iedere dag fyto, dus Umi ook en t vlees komt dan wel in een aparte maaltijd (daar heeft ze altijd wel een plekje voor ;)
Door Twister
#43753
Zit nog niet zo lang in het versvleesverhaal, maar waarom nu je zit met de AB en die parasiet geef je nu elke hond elke dag Fytomix? Waarom is dat?
Door Lizzy
#43773
[quote="crutz"]
zit hier met een doos die eigenlijk niet van fyto houdt (heb je dat ooit meegemaakt ;D)

als ze alleen fyto krijgt dan eet ze het bij gods gratie nog wel op ;D maar zit het bij de natuurmix, dan gaat die eerst op (ook als het gemengd is, dan pulkt ze gewoon net zo lang tot het vlees er tussenuit is) en als ze dan nog honger heeft eet ze wel wat, maar niet van harte

ze heeft nu dus echt pech, want met die parasiet en de medicijnen die ze daarvoor krijgt (is toch een soort AB) krijgen ze hier alle 3 iedere dag fyto, dus Umi ook en t vlees komt dan wel in een aparte maaltijd (daar heeft ze altijd wel een plekje voor ;)
[/quote]Nou ja! Wat een gekke pup joh! Maar volgens mij zijn de honden van Roger ook niet altijd zo enthousiast voor maaginhoud. Maar je zou ook gewoon pens kunnen geven hoor. Zit ook veel probiotica in! Of anders in een capsule.
Groetjes, Lizzy
Door qyan
#43775
qyan is er ook niet zo dol op hoor.
na een paar dagen diaree eet hij ht altijd graag, maar naarmate de ontlasting weer normaal wordt moet ie het ook niet meer.
ookal meng ik dan 1 eetlepel door zijn vlees, hij laat alles staan.
nu is qyan toch wel een moeilijke eter ;)
toen hij nog verknetterde darmen had kreeg hij het dus iedere dag, maar naarmate alles beter ging niet meer.
nu na een paar dagen rymadil gehad te hebben eet hij het weer graag, maar voor zolang het duurt dus
Door crutz
#43915
[quote="Twister"]
Zit nog niet zo lang in het versvleesverhaal, maar waarom nu je zit met de AB en die parasiet geef je nu elke hond elke dag Fytomix? Waarom is dat?
[/quote]

ze heeft de giardia parasiet en krijgt daar een soort van AB voor (ze had echt water dunne ontlasting, ging van slappe naar water dun in 3 dagen en ook vasten hielp niet)
ze krijgt er fyto bij omdat dat bol staat van de probiotica, dit omdat de AB niet goed voor de darmflora is en die probiotica dus wel

overigen zet ze me net weer voor l*l door dr bak ineens wel aan te vliegen en zelfs een beetje te grommen toen ik langsliep en ze alleen nog maar dr fyto had ::)
Door Helen
#44031
[quote="crutz"]
[quote="Twister"]
Zit nog niet zo lang in het versvleesverhaal, maar waarom nu je zit met de AB en die parasiet geef je nu elke hond elke dag Fytomix? Waarom is dat?
[/quote]

ze heeft de giardia parasiet en krijgt daar een soort van AB voor (ze had echt water dunne ontlasting, ging van slappe naar water dun in 3 dagen en ook vasten hielp niet)
ze krijgt er fyto bij omdat dat bol staat van de probiotica, dit omdat de AB niet goed voor de darmflora is en die probiotica dus wel

overigen zet ze me net weer voor l*l door dr bak ineens wel aan te vliegen en zelfs een beetje te grommen toen ik langsliep en ze alleen nog maar dr fyto had ::)
[/quote]

Hoe reageer jij als ze dan gromt? Met de gedachte erachter dat ze geen huishond is?
Door crutz
#44047
[quote="Helen"]
[quote="crutz"]
[quote="Twister"]
Zit nog niet zo lang in het versvleesverhaal, maar waarom nu je zit met de AB en die parasiet geef je nu elke hond elke dag Fytomix? Waarom is dat?
[/quote]

ze heeft de giardia parasiet en krijgt daar een soort van AB voor (ze had echt water dunne ontlasting, ging van slappe naar water dun in 3 dagen en ook vasten hielp niet)
ze krijgt er fyto bij omdat dat bol staat van de probiotica, dit omdat de AB niet goed voor de darmflora is en die probiotica dus wel

overigen zet ze me net weer voor l*l door dr bak ineens wel aan te vliegen en zelfs een beetje te grommen toen ik langsliep en ze alleen nog maar dr fyto had ::)
[/quote]

Hoe reageer jij als ze dan gromt? Met de gedachte erachter dat ze geen huishond is?
[/quote]

van mij mag ze dr eten best een beetje verdedigen (heb hier al een moeilijke eter, Ace, dus vind het niet zo erg ;))
wel moet ik, als het echt nodig is iets af kunnen pakken en dat kan ik dus WEL, pas nl moeten doen omdat we wegmoesten en ze dr kennel in moest (ze had toen voor t eerst een bullepees)

ze doet dus een beetje lelijk, maar respecteerd me uiteindelijk wel ;D
ik zoek het meestal niet op (behalve dus als we weg moeten en ze heeft wat) omdat ik dat niet nodig vind, alleen zolang ze in huis zit zal ik wel eens langs haar voerbak lopen, nou daar went ze maar aan, ik reageer dr niet op en dan krijgt ze vanzelf door dat ik het toch niet weghaal ;D
Door qyan
#44060
overigen zet ze me net weer voor l*l door dr bak ineens wel aan te vliegen en zelfs een beetje te grommen toen ik langsliep en ze alleen nog maar dr fyto had ::)
;D ;D ;D puppies he
Door crutz
#44066
qyan schreef: ;D ;D ;D puppies he
ja, maar sinds ze hier is vind ze de fyto al niet echt je van het,
EN NU INEENS WEL :o :o :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#44068
crutz schreef: ja, maar sinds ze hier is vind ze de fyto al niet echt je van het,
EN NU INEENS WEL :o :o :o
Misschien had de koe waar deze fyto vandaan komt wel een haas gevangen ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 24 jan 2004, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door