Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#433019
Ik was vandaag op zoek gegaan naar de brandnetelcapsule's.De bodyvitaalwinkel had ze,en ook van het merk Arkocaps.Dus ik haar verteld dat het voor mijn honden was. Ook verteld dat ik de capsule's dan doormiddenknip en het poeder oplos in het drinkwater.Duss,nou kwam zij met brandnetel maar dan in vloeibare vorm,is mss makkelijk.
Maar wat is nou beter of maakt dat niks uit?
Qwa doseren lijkt het vloeibare mij wel makkelijk,het lijkt mij dat de poeder niet goed oplost in het water??
Door Peet
#433302
Het zal niet veel uitmaken hoor. Vloeibaar is inderdaad makkelijker door het water, het zal beter oplossen dan de caps! Goede tip van die dame uit de winkel. ;)
Door judith1967
#433793
O,nou dan ga ik toch maar de vloeibare vorm halen.Mss nog een gekke vraag,maar dooen jullie de bak vol met water of min der water erin.Ik neem aan als je de waterbak vol vult en dan de druppesl of poeder erdoorheem mengt,het minder geconcetreerd is dan al je de waterbak niet zo vol doet??
Door judith1967
#435150
Peet bedankt,jij bent wel mijn steunpilaar hoor voor advies.
Bedankt,hoor.

Nou vanmorgen voor het eerst door het water gedaan.
Voor degene die mms ook de vloeibare versie wil geven.Ik heb het gehaald bij de Bodyvitaalwinkel en het is van het merk;Biover,Urtica dioica.50 ml,en ik heb er 6.60 voor betaald.Weet niet of het duur is ::)
Door judith1967
#436644
Ja,hoor ;)
Ik heb hier op Bp gelezen dat iemand de druppels in een eierdopje doet(weet niet meer wie,ik dacht jouw tip?)nou ik oe het nu ook zo.druppels in een eiderdopje,beetje water erbij,spuitje(zonder naald uiteraard)en hoppa zo geven.Werkt echt perfect.Ze vinden het niet echt lekker,maar ja het is goed voor ze,dus!! ;D
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 03 dec 2005, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door