Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#436220
Ik blijf erbij dat Goofy geen echt hond is!!!!!!!!!!!

Hij eet alles, tot kiezelstenen, papier & karton, elk kruimeltje dat hij tegen komt...Eender wat je hem geeft is uit je hand geritst vooraleer je er erg in hebt ...behalve rauw vlees!!! >:(

Zijn Duck eet hij nog altijd, maar soms zijn ze dit precies een beetje beu, dus dan geef ik een schotel vers vlees ( meestal rood vlees+orgaanvlees en soms een eitje ofzo erbij) & zelfs al maal ik het meneer komt er niet aan!!!!!!!!!!! Pluto daarentegen wel, die maakt dan met plezier de 2 kommen leeg.... :-\ Heeft iedere hond dan niet ergens een oerinstinct?
Ik blijf erbij...rare hond..ah, ja, kokend water erover gieten help ook niet...alleen als het gebakken is in de pan, dan wil meneerke het!
Door Lizzy
#436244
Welke Duck geef je? Misschien moet je eens proberen hem wat anders te geven als rundvlees/roodvlees. En ik weet niet of je het gemalen geeft? Zo ja, geef het eens in grote brokken of geef eens een vleesbot! Maar probeer ook eens kip en eend en konijn enzo. Misschien vind hij dat lekkerder.
Door Anneke V
#436953
Van Duck eet hij alle smaken, Lam&rijst, uitmuntend, pens..alleen de runds eet hij eigenlijk niet graag, dat klopt...
Hij heeft het al gemalen gekregen & in stukken en hij heeft al runds, orgaanvlees & kip gekregen ...en dat wou hij niet....Ook een bot of kalfsbeen laat hij liggen..tot groot plezier van Pluto, want dan heeft hij er 2.. ::) Misschien moet ik eens lamsvlees proberen, hij eet heel graag lam & rijst van Duck..
Dank u Lizzy voor de tip! ;)
Laatst gewijzigd door Anneke V op zo 04 dec 2005, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door James
#437013
Lamsvlees zijn die van mij ook helemaal gek op. Volgens mij is dat gewoon een stuk lekkerder... En misschien als ze dat een paar keer gehad hebben dat ze ook makkelijker overstappen op iets anders. Schaap en geit vinden ze ook wel heel erg smakelijk hier...
Door Sofie
#437333
Misschien moet die gewoon aan de smaak wennen? Even op je tanden bijten en wil die niet eten...pech...volgende keer proberen.

En heb je al geprobeerd de duck met vers vlees te mengen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door