Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ronaldinho
#435396
Wouw! Dit werkt echt super! Gisteren begonnen met vers vlees en 6 tabletjes Okugest over de dag verdeeld + Probiotica 2x. En het resultaat is verbazingwekkend, na een week heeft woef weer een normale stoelgang! Heb hem om 06.30 uur uitgehad, en zelfs woef keek me aan met een blik van: Thanks mate! Dit ziet er een stuk ;)beter uit!
Groet,
Ronaldinho
Door Ronaldinho
#435429
Hoi, ik heb hem Okugest van vsm gegeven, Lactobacillus+ van Allinone, en hij krijgt Energique nr1 en daar 7 plakken van op een dag.
En gaat tot nu toe perfect ;D, zijn intlasting wordt steeds beter ;D

Groet
Ronald
Laatst gewijzigd door Ronaldinho op vr 02 dec 2005, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door James
#435712
Wat is Okugest en Probiotica nou eigenlijk precies? Kom het wel vaak tegen, maar het fijne weet ik er eigenlijk niet van...
Door Ike
#435737
[quote="James"]
Wat is Okugest en Probiotica nou eigenlijk precies? Kom het wel vaak tegen, maar het fijne weet ik er eigenlijk niet van...
[/quote]Okugest zijn homeopatische tabletjes (van het merk VSM) tegen diaree en misselijkheid, probiotica zijn zeg maar goede darmbacterien in poedervorm (bv capsules) deze zijn erg goed om een doede darmflora te bevorderen en ook goed ter ondersteuning bij bv diaree ;)
Door EdwinK
#436945
Moet je Okugest door het eten malen, of geef je ze het beste als pil/capsule, en hoeveel moet je er van geven?
Laatst gewijzigd door EdwinK op zo 04 dec 2005, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#436951
[quote="Edwin en Brenda"]
Moet je Okugest door het eten malen, of geef je ze het beste als pil/capsule, en hoeveel moet je er van geven?

[/quote]

ik geef ze gewoon in de bek, ze vallen heel snel uit elkaar dus even in de bek en het is zo gepiept. je kunt ze ook verstoppen in het eten, het is smaakloos dus de meeste honden eten ze dan zo op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door