Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annieke
#434340
Ik had gisteren aan m'n moeder gevraagd of ze bij de C1000 wilde kijken of ze Smuldier hadden, gewoon omdat haar school daar pal naast ligt, en ja hoor, komt ze thuis met een bakje Smuldier Vlees. Luna krijgt dus morgen als ontbijt Smuldier.

Nu vraag ik mij af hoeveel ik haar mag geven. Van haar FarmFood brokken krijgt ze ong. 240 gram per maaltijd, voor een hond van 7 maanden en ong. 27 kilo. Hoeveel Smuldier kan ik haar nu geven? En kan ik het bijvoorbeeld aanvullen met een klein rauw aardappeltje (gepureerd)?
Door tieneke
#434367
[quote="Angelique"]
Alleen de uitlopers dacht ik en dan de stukken waar ze aan de pieper aangehecht zaten.
[/quote]
Nelly had een hond die hieraan overleden is,dus ook geen aardappels meer laten slingeren... :-\
Door Annieke
#434512
[quote="Angelique"]
Waarom nou een aardappel ???

Denk eerder aan een eitje en/of wat gepureerde groente. Lekkerder en veel gezonder dan zo'n zetmeelbal :D
[/quote]

Geen aardappel dus. ;D

Kan ik dat ei met schil geven of kan ik 't beter kapotslaan en het eigeel erbij gooien? Ze heeft nl nog nooit echt bot ofzo gegeten, dus 'k weet niet of dat kwaad kan? En moet ik dat ei egenlijk eerst koken?
Laatst gewijzigd door Annieke op wo 30 nov 2005, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bowie
#434595
[quote="Annieke"]
Ik had gisteren aan m'n moeder gevraagd of ze bij de C1000 wilde kijken of ze Smuldier hadden, gewoon omdat haar school daar pal naast ligt, en ja hoor, komt ze thuis met een bakje Smuldier Vlees. Luna krijgt dus morgen als ontbijt Smuldier.

Nu vraag ik mij af hoeveel ik haar mag geven. Van haar FarmFood brokken krijgt ze ong. 240 gram per maaltijd, voor een hond van 7 maanden en ong. 27 kilo. Hoeveel Smuldier kan ik haar nu geven? En kan ik het bijvoorbeeld aanvullen met een klein rauw aardappeltje (gepureerd)?
[/quote]

Van smuldier moet je altijd iets meer geven dus je mag gerust dat bakje geven en lekker aanvullen met een ei en wat groente puree maar ik geef nooit een aardappel hebben ze echt niet nodig .
Door judith1967
#435140
Vroeger aten wij aardapels(nou niet meer,vind het niet lekker meer)toen gaf ik mijn honden ook een rauwe aardappel,totdat ik van iemand hoordedat het echt giftig is voor hondeZij was een homeopaat en voedingsdeskundige voor honden.Gelijk mee gestopt.
Door bowie
#435662
[quote="Annieke"]
De enkelvoudige (vlees). Smuldier Compleet heeft de C1000 maar heel af en toe. Weet jij toevallig wat die kost, de complete?
[/quote]

Hier betaal je voor compleet 49 euro cent .
Door Nelly
#438759
[quote="tieneke"]
Nelly had een hond die hieraan overleden is,dus ook geen aardappels meer laten slingeren... :-\
[/quote]Ja, idd. aardappels gaan hier sindsdien altijd achter slot en grendel. Je wilt niet weten hoe je hond lijdt door vergiftiging met aardappel. Echt niet geven dus! En waarom moet er iets bij? Is het niet genoeg? Voor een keertje kan enkelvoudig zonder extra echt geen kwaad hoor. Moet je alleen niet dagelijks doen. En als je de kompleet hebt, dan hoeft er helemaal niks bij. Heb vanmiddag toevallig de hele voorraad kompleet bij de C1000 meegenomen. 8) Was niet zo heel veel hoor, maar 10 pakkies ;D Toch weer 3 dagen eten voor de woeffen en een beetje voor de katten. :) Er was waarachtig een mevrouw die kommentaar had. Niet dat zij ook wat wilde, dan had ik wel wat afgestaan, maar gewoon dat ik zoveel hondevoer kocht. Heb haar maar verteld dat ik 2 grote vleesverslindende monsters in huis heb. " En heb je die echt in huis???! " vroeg ze nog.
En ik: "Ja hoor" Ze trok een beetje wit weg ;D
Door tieneke
#438810
[quote="Nelly"]
Er was waarachtig een mevrouw die kommentaar had. Niet dat zij ook wat wilde, dan had ik wel wat afgestaan, maar gewoon dat ik zoveel hondevoer kocht. Heb haar maar verteld dat ik 2 grote vleesverslindende monsters in huis heb. " En heb je die echt in huis???! " vroeg ze nog.
En ik: "Ja hoor" Ze trok een beetje wit weg ;D
[/quote]
Haha wat een doos zeg ;D ;D
Door Nelly
#438813
Dacht ik dus ook. Ze had zelf kennelijk ook een hond(je), want ze had 2 van die bakjes Ceasar in haar wagentje liggen. Zei ze ook nog heel trots" De onze krijgt altijd dit" Ikke: Nou als ik dat aan die van mij moet gaan voeren dan kan ik wel een P.L. bij de bank aanvragen" Keek ze me weer aan als een botsauto. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door