Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#43445
ff ter info,

heb net besloten dat het misschien wel verstandig is (ook met het oog op onze fok plannen) om Ace en Damien (en later ook Umi, of dat moet nu al kunnen ???) bij Dorit door te laten lichten (sport keuring),

van Ace en Damien weten we al dat de heupen en de ellebogen goed zijn, maar ik wil ze gewoon ff helemaal door laten lichten ;D

net gebeld,
volgende week vrijdag om 4 uur moeten ze eraan geloven, ook Umi ;D
Laatst gewijzigd door crutz op do 22 jan 2004, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#43448
Hoihoi

Ik ga ook met Sunday naar Dorit terwijl hij geen duidelijke klachten heeft....

Just to be sure (hij heeft afgelopen zomer namelijk wél een probleem met zijn ruggewervels gehad)

Ik ga er dinsdag heen.
Door geer
#43449
Femke schreef: Hoihoi

Ik ga ook met Sunday naar Dorit terwijl hij geen duidelijke klachten heeft....

Just to be sure (hij heeft afgelopen zomer namelijk wél een probleem met zijn ruggewervels gehad)

Ik ga er dinsdag heen.
EIGenlijk gaat Femke alleen naar Dorit zodat ze daarna bij mij langs kan komen, maar dat staat zo lullig ;) ;D
Door margreet
#43455
Femke schreef: ja Sorry Dorit.........eigenlijk wil ik gewoon met Geer, Saar en Sunday op een kleedje in het vondelpark gaan zitten. ;D ;D ;D
Hebben jullie de weersberichten dan nog niet gezien :-X :-X :-X ;D ;D ;D
Door crutz
#43457
Femke schreef: ja Sorry Dorit.........eigenlijk wil ik gewoon met Geer, Saar en Sunday op een kleedje in het vondelpark gaan zitten. ;D ;D ;D
ga niet naar Amsterdam, maar naar Noorden (is dichterbij voor mij, zeker vanuit mn werk ;))
Gebruikersavatar
Door Hitam
#43647
Dorit doet inderdaad sportkeuringen en het lijkt mij heel verstandig om dat te doen met honden die pakwerk (gaan) doen. Het is nogal belastend voor de nek en de rug.
Ze doet trouwens ook veel sportkeuringen voor behendigheid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door