Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#433982
Ziggy had twee weken geleden voor het eerst ontstoken oogjes. Toen het bij Ziggy weg was kreeg Kai ontstoken oogjes en twee dagen geleden kreeg Sarah ook ontstoken oogjes en nu begint Kai ook weer ontstoken oogjes te krijgen. Ik heb tot nu toe de oogjes schoon gemaakt met afgekoeld gekookt water met kamille en op zich werkte het wel, want bij Kai en Ziggy is het weggeweest, maar ja het is bij Kai weer terug. Is het verstandig om even naar de DA te gaan voor een zalfje of niet? Ik heb het idee dat elkaar zo blijven besmetten.
Door Tarek
#433994
Wat is dat toch met al die oogjes? ???
Hangt er iets in de lucht?

Er zijn er veel die dat hebben. :-\
Door Lizzy
#434006
Vaak is oog ontsteking echt super besmettelijk. Dus ik raad je aan de ogen met ieder een afzonderlijk watje schoon te maken en je handen alsmaar heel goed te wassen als je 1 hond hebt behandeld.

Verder kan ik je de druppeltjes van Similasan Nr 2 zeer aanbevelen! Deze hielpen bij Pinkel ZO goed! Ongelofelijk gewoon! En, weer heeeeel goed je handen wassen als je 1 hond hebt gedruppeld!
Door Lizzy
#434011
Laura2004 schreef: En waar kan ik dit kopen?
Veel drogisterijen verkopen dit. Het merk is dus echt Similasan. Vroeger hadden ze het ook bij De Tuinen maar die hebben het niet meer in hun assortiment zitten.....
Door Laura2004
#434013
Lizzy schreef: Veel drogisterijen verkopen dit. Het merk is dus echt Similasan. Vroeger hadden ze het ook bij De Tuinen maar die hebben het niet meer in hun assortiment zitten.....
Denk je dat ze het bij de DA(drogist) hebben?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door