Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther&co
#43391
Hallo mense, ik heb nu een paar dagen de borageolie in gebruik bij Scarlett. Ik vroeg me alleen nog af, na hoelang merk je dat het gaat werken. En kan het zijn, dat de jeuk eerst erger wordt voor het werkt?
Ik heb namelijk het idee dat ze meer krabt, maar dat kan ook zijn, omdat ik er zo ontzettend te veel op gefocust ben.
Door qyan
#43396
charlie schreef: Hallo mense, ik heb nu een paar dagen de borageolie in gebruik bij Scarlett. Ik vroeg me alleen nog af, na hoelang merk je dat het gaat werken. En kan het zijn, dat de jeuk eerst erger wordt voor het werkt?
Ik heb namelijk het idee dat ze meer krabt, maar dat kan ook zijn, omdat ik er zo ontzettend te veel op gefocust ben.
of het eerst gaat jeuken, geen idee.
qyan krijgt in ieder geval ontzettende jeuk van borageolie.
heb het toen een maand aangekeken, maar ben er daarnaa mee gestopt.
qyan geef ik voortaan dus maar teunisbloemolie. minder GLA, maar in ieder geval geen jeuk ;)
Door Paul_Barte
#43403
De jeuk kan iets erger worden de eerste dagen maar is eigenlijk bijna nooit het geval.....daarna moet het met de dag wat minder worden.

Honden die het NIET verdragen ben ik nog nooit tegengekomen...tja die van Wendy ;)

Teunisbloemolie wordt wel vaak slecht verdragen en smaakt voor honden heel erg vies....maar dat lust Qyan weer wel ???

Conclusie:
Gewoon ff afwachten en kijken wat het effect is en wat Qyan betreft.....die kan ik al heel lang niet meer volgen maar dat ligt niet aan mij geloof ik...
Door qyan
#43415
Paul_Barte schreef: De jeuk kan iets erger worden de eerste dagen maar is eigenlijk bijna nooit het geval.....daarna moet het met de dag wat minder worden.

Honden die het NIET verdragen ben ik nog nooit tegengekomen...tja die van Wendy ;)

Teunisbloemolie wordt wel vaak slecht verdragen en smaakt voor honden heel erg vies....maar dat lust Qyan weer wel ???

Conclusie:
Gewoon ff afwachten en kijken wat het effect is en wat Qyan betreft.....die kan ik al heel lang niet meer volgen maar dat ligt niet aan mij geloof ik...
paul, ik volg qyan al een hele tijd niet meer ;)
dus ligt niet aan jouw.
heb ook maar op gegeven om hem proberen te volgen.
tja, qyan vindt het wel lekker, heeft wel een dag of 3 geduurd hoor paul ;D eens krijgen ze toch honger he
Door Esther&co
#43423
Ja, ik wilde zoiezo afwachten hoor. Maar wilde weten of het zo kan zijn...
Maar we zullen zien wat ze erop doet.Ze heeft met dr kinders natuurlijk wel afleiding, waardoor ze niet de hele dag bezig is met die jeuk.
Komt allemaal goed.
Alles komt goed!
Door sharpie
#43633
Wat is Borageolie nou precies ???
Waar wordt het van gemaakt en waar dient het voor?::)
Door SHIVA
#43734
sharpie schreef: Wat is Borageolie nou precies ???
Waar wordt het van gemaakt en waar dient het voor?::)
kijk even in de bieb
of de zoekmachine
staat veel over geschreven
gr shiva
Door sharpie
#43744
Ja, ik heb al een berichtje gehad van Paul met een document over borageolie.
Maar toch bedankt. ;)
Door avalon
#44051
Ik vraag me eingelijk af hoeveel borageolie je mag geven. Ik geef meestal 4 druppels. Ik heb bernachie-olie, maar dat is hetzelfde
Gebruikersavatar
Door sylvia
#44056
ik geef 1 ml per 10 kilo lichaamsgewicht,ik heb van paul netjes een spuitje erbij gelukkig want mijn scheutjes waren iets te scheutig ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door