Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door annemie
#431740
Heeft iemand ervaring met de enkelvoudige versies van Duck? Op hun site staat dat je het kan aanvullen met Duck gedroogde rijst/groentemix voor een complete voeding, maar weet iemand wat de verhoudingen bot, spier, organen zijn?
Mijn hond krijgt nu Duck compleet, maar omdat ik lees dat er volgens sommige mensen nogal veel granen inzitten,vraag ik me af of je de enkelvoudige versie als basis kan gebruiken en die dan kan aanvullen met een eigen verse groentemix om wat meer variatie in de voeding te brengen.
Door Lizzy
#431786
Ik heb geen idee wat er in zit... In de kip zou alleen kippenvlees maar ook kip + bot kunnen zitten. Pens is (denk ik) alleen pens en rundvlees is (denk ik) alleen rundvlees en geen bot en geen orgaan. En alleen aanvullen met groente/rijst maakt van deze enkelvoudige voedingen in dat geval niks geen complete voeding...

Maar, misschien is het het handigst om het aan Duck te vragen! Hun contact gegevens staan op deze site:

http://www.ducknatuurvoeding.com/Beginframe.htm

Misschien dat je het antwoord ook aan ons kunt laten weten?

Overigens bevat Duck iets meer granen als sommige andere merken, maar ik geloof dat het percentage koolhydraat 15% is. De meeste brokken bevatten 60% om even een vergelijking te maken.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 27 nov 2005, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door James
#433821
Op een site kun je iets invullen voor een kilo gratis Duck. Je krijgt daarbij ook een foldertje met wat er allemaal in zit...

Ik schrok er in elk geval nog al van. Bijna alles is 50% vlees, op 2 na. Volgens mij was de Lams en rijst 75%. Maar ja, om je hond nou alleen maar lam te voeren...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door