Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#433618
;D Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik heb leren barfen met de honden. En daarnaast ook zo blij dat ze inmiddels alles eten. De groentemixjes gaan erin, het kopvlees is zo op, ribbetjes, schouderblaadjes, vuile pens en wat al niet meer.... De jongens genieten van hun eten!

Nu alleen nog weer eens zalm proberen. Het leek erop dat Joep daarvan aan de diarree kwam, maar nu is zijn poep al een hele tijd perfect. Ik ga de proef dus weer op de som nemen. Als het echt van de zalm kwam, moet het nu weer fout gaan. Ga dit keer niet alleen zalm voeren, maar meng het met wat anders. Suggesties zijn altijd welkom.

En ik wil toch iedereen nog ff bedanken voor het feit dat er altijd tijd is voor een hart onder de riem en lieve hartelijke wijze raad (waar je ook nog wat aan hebt). :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#433626
Hé, wat fijn zeg dat het zo goed gaat!
Mischien nu alles weer op regel is, dat de zalm ook goed zal gaan, ik hoop het voor je.
Door Tarek
#433644
Misschien kun je er een rib ofzo achteraan doen om het vettige weer een beetje op te vangen.
Ik doe dat ook mochten ze na bv lever of iets dergelijks een beetje dun zijn. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#433648
Tarek schreef: Misschien kun je er een rib ofzo achteraan doen om het vettige weer een beetje op te vangen.
Ik doe dat ook mochten ze na bv lever of iets dergelijks een beetje dun zijn. ;)
Ja dat doe ik met orgaanvlees ook altijd wel. Maar in de zalmkop zit ook nog graat enz. dat werkt volgens mij net zo als bot. Of heb ik het nu mis??? ???
Door nikèdog2000
#433716
pauline
hier gaan ze meestal ook aan de dunnen van zalm
je kunt beter de helft zalm geven en de andere helft gewoon vlees.
nikèdog2000
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door