Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Smodiehomer
#433290
Hallo'tjes....

Gisteren was de eerste dag met vers voor de droppies....
En het beviel erug goed....Ook de capsule met visolie ging er wel makkelijk in..... Het ruikt alleen niet zo erug lekker........ Gelukkig hoef ik het niet te eten....

Zo nu gaan we kijken of het langzaam maar zeker aan gaat slaan.......... Wilde toch gaan kijken of ik ergens wat grotere verpakkingen kon gaan krijgen.....

Ikzelf ben een beetje ziekjes dus ga nu lekker op het bankje liggen...

Groetjes
Door Ike
#433315
Smodiehomer schreef: Hallo'tjes....

Gisteren was de eerste dag met vers voor de droppies....
En het beviel erug goed....Ook de capsule met visolie ging er wel makkelijk in..... Het ruikt alleen niet zo erug lekker........ Gelukkig hoef ik het niet te eten....

Zo nu gaan we kijken of het langzaam maar zeker aan gaat slaan.......... Wilde toch gaan kijken of ik ergens wat grotere verpakkingen kon gaan krijgen.....

Ikzelf ben een beetje ziekjes dus ga nu lekker op het bankje liggen...

Groetjes
Fijn da ze met smaak hebben gegeten, voor jou beterschap ;)
Door Smodiehomer
#433499
Hallo....

Net even 3 kilo Cb gehaald bij de leveranciers hier in de buurt....

Zij zweerde bij ECOstyle.... Ik heb uit fatsoen het zakje meegenomen omdat ze het meegaf om te proberen... Maar hoe staan jullie hierover??? Het zijn namelijk brokken....... Kreeg een folder mee....

Deze is ook voor vacht en hui en ze had een probleem geval erg hiermee zien opknappen....

Oei oei het bos wordt weer groot.....
Laatst gewijzigd door Smodiehomer op di 29 nov 2005, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#433513
niet aan beginnen die brokken, geef gewoon lekker cb.
je bent goed bezig. ;)
fijn dat ze t lekker vonden. 8)

doe zelf rustig aan. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#433517
Smodiehomer schreef: Hallo....

Net even 3 kilo Cb gehaald bij de leveranciers hier in de buurt....

Zij zweerde bij ECOstyle.... Ik heb uit fatsoen het zakje meegenomen omdat ze het meegaf om te proberen... Maar hoe staan jullie hierover??? Het zijn namelijk brokken....... Kreeg een folder mee....

Deze is ook voor vacht en hui en ze had een probleem geval erg hiermee zien opknappen....

Oei oei het bos wordt weer groot.....

Het zijn brokken en die vinden wij Afbeelding ;D
Door Lizzy
#433593
Smodiehomer schreef: Hallo....

Net even 3 kilo Cb gehaald bij de leveranciers hier in de buurt....

Zij zweerde bij ECOstyle.... Ik heb uit fatsoen het zakje meegenomen omdat ze het meegaf om te proberen... Maar hoe staan jullie hierover??? Het zijn namelijk brokken....... Kreeg een folder mee....

Deze is ook voor vacht en hui en ze had een probleem geval erg hiermee zien opknappen....

Oei oei het bos wordt weer groot.....
Wacht even hoor.... Ik geloof dat ik wat mis....? Je gaat bij een leverancier van CB CB halen en die zegt je dat je Ecostyle moet voeren? Nee toch zeker :o?
Door tieneke
#433598
Smodiehomer schreef: Hallo....

Net even 3 kilo Cb gehaald bij de leveranciers hier in de buurt....

Zij zweerde bij ECOstyle.... Ik heb uit fatsoen het zakje meegenomen omdat ze het meegaf om te proberen... Maar hoe staan jullie hierover??? Het zijn namelijk brokken....... Kreeg een folder mee

Is dat mens he-le-maal gek geworden >:(
Waarom is zij dan Cb verkooppunt ::) ::)
Echt het moet niet gekker worden :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#433608
tieneke schreef: Is dat mens he-le-maal gek geworden >:(
Waarom is zij dan Cb verkooppunt ::) ::)
Echt het moet niet gekker worden :-X
Ach, die verkoper mag er toch wel bij zweren. Je bent toch als verkoper niet verplicht om alles te gebruiken of geweldig te vinden wat je verkoopt.
Door geer
#433610
Angelique schreef: Ach, die verkoper mag er toch wel bij zweren. Je bent toch als verkoper niet verplicht om alles te gebruiken of geweldig te vinden wat je verkoopt.
Sja, nee, maar je mag toch verwachten dat als je naar een verkooppunt gaat om Carnibest te kopen, en je vraagt ook daadwerkelijk naar Carnibest, dat verkooppunt je niet probeert op andere gedachten te brengen door brokken aan te bieden?
Door Lizzy
#433616
Nah ja, ik verwacht eerlijk gezegd wel van een vers-verkooppunt dat tie niet brokkies gaat zitten promoten..... Da's toch vergelijkbaar met de Albert Heijn die zegt "neeh, je kunt beter geen verse soep-groente kopen. Troep joh. Je moet lekker Unox-soep nemen". Of mis ik iets?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#433625
Ja, dat mag je min of meer verwachten. Maar er staat niet dat ze ipv cb brokken aangeboden kreeg alleen dat ze een proefzakje heeft meegekregen en dat de verkoopster zweert bij dat spul.
De verkoopster zal misschien het standpunt hebben van verkoop=verkoop. Geen verkeerde instelling voor een verkoper.
Door geer
#433629
Angelique schreef: Ja, dat mag je min of meer verwachten. Maar er staat niet dat ze ipv cb brokken aangeboden kreeg alleen dat ze een proefzakje heeft meegekregen en dat de verkoopster zweert bij dat spul.
De verkoopster zal misschien het standpunt hebben van verkoop=verkoop. Geen verkeerde instelling voor een verkoper.

Mja, dan ben ik toch een slechte verkoper vrees ik :-[ ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door