Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Netty
#430677
Tof krijgt weer Carnibest, maar nu heb ik gemerkt dat ze pijn in haar buik krijgt, als ik het voer geef, wat ik op kamertemperatuur heb laten komen.
geef ik het zo koud uit de koelkast heeft ze nergens last van, maar alles wat een half uurtje naast de koelkast heeft gestaan, dat geeft gerommel en diaree, zouden dat bacterien zijn die dat veroorzaken?
ik heb ook al verschillende soorten samenstelling geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.
ik vind het zelf zo koud dat eten, maar zij heeft er geen last van, komt dat wel meer voor?
Door Lizzy
#430680
Wat gek! Over het algemeen is het juist andersom en veroorzaakt koud eten krampjes bij sommige honden! Bacterieen kan ik me niet voorstellen want het aantal bacterieen in versvlees is ontzettend laag en groeit bepaald niet explosief in een half uurtje tijd....

Misschien zijn er mensen die het wel snappen?
Door Netty
#430682
[quote="Lizzy"]
Wat gek! Over het algemeen is het juist andersom en veroorzaakt koud eten krampjes bij sommige honden! Bacterieen kan ik me niet voorstellen want het aantal bacterieen in versvlees is ontzettend laag en groeit bepaald niet explosief in een half uurtje tijd....

Misschien zijn er mensen die het wel snappen?
[/quote]
ik heb hetzelfde gedacht, maar ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar iedere keer hoor ik haar darmen rommelen, ze heeft echt pijn en is eigenlijk een zielig hoopje.
als er daarna diaree komt, is ze ook zo zielig, ook al ze leeg, heeft ze dan nog aandrang, maar er komt niet veel meer uit, en blijft ze persen :-\
ze heeft geen last als ik het zo uit de koelkast geef.....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#430701
Vreemd ???
Maar goed, als Tof er uit de koelkast geen moeite mee lijkt te hebben dan zou ik het maar zo geven dan.
Uitzonderingen horen er nu eenmaal bij :D
Door Netty
#430709
ik voel me zo schuldig als ik haar die koude hap voorschotel......
zelf heeft ze er allerminst moeite mee :-\
ik vroeg me alleen af of er meer met zoiets waren.....
Door Femke
#430725
hier ook 2 uitzonderingen, ik geef het ook koud uit de koelkast.
als het op het aanrecht ontdooid is ook standaard buikgerommel
Door Netty
#430734
[quote="Femke"]
hier ook 2 uitzonderingen, ik geef het ook koud uit de koelkast.
als het op het aanrecht ontdooid is ook standaard buikgerommel
[/quote]
gelukkig lees ik het dat jou honden dat ook hebben, pffff
waar zou het aan kunnen liggen????
Door Tineke *
#430739
Dat weet je nooit.Vergelijk het met baby's mijn jongste dochter moest geen warme flesjes hoe kouder hoe liever,en ook nergens geen last van.Het zijn de beroemde uitzonderingen denk ik dan maar.

Tineke
Door Femke
#430855
[quote="Netty"]
gelukkig lees ik het dat jou honden dat ook hebben, pffff
waar zou het aan kunnen liggen????
[/quote]
ik heb geen flauw idee ??? ??? ??? jij?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door