Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#411100
hiram schreef: hmhm ben op dreef aant komen.
ben net nieuw bij barfplaats wist al deze dingen niet.
als ik het eerder had geweten....
O vandaar het viel me al op dat je reageerde op berichten die gepost zijn in 2003,maar veel plezier met lezen dan verder hoor ;D
#417869
ik heb een leuk iedee ;D
we stoppen de menzen die dit doen ook even 6 jaar in de zelfden kooien kijken hoe ze er dan over denken :-X >:(
sorrie hoor, maar als ik dit soort dingen zie heb ik altijd zo'n zin om de mensen die het doen een flink in hun botten hersens te ramen dat die besten ook gevoel hebben en als je zo iets doet je gewoon geen recht op leven hebt >:(
ik ben lit van 10 oregnazaties die voor dieren recht en zo zijn en die heir tegen gaan.
wel jammer dat ik deze belden niet eerder heb gezien, :P anders had ik nu mijn helen klas geschokt door dit in mijn spreekbeurd over dieren mishandeling gebruikt ;)

groetjes jasmijn
#429897
Bah bah bah... Toen ik op internet aan het neuzen was kwam ik ook die dingen voor het eerst tegen. Het flimpje heb ik net pas voor het eerst gezien. Ik heb een week of 2 geleden een email naar Iams verstuurd dat nu ik het weet mijn honden geen Iams meer geef en het ook niet meer verkoop aan mijn klanten. Ik kreeg een hele lange mail terug (standaard) over dat het allemaal niet meer zo was enz enz.

Net nog even een mailtje eroverheen gestuurd dat zolang ze dat niet gaan bewijzen ik de boycot handhaaf. Ik wil die troep sowieso niet meer verkopen, maar dat hoeven zij niet te weten...

Wat een smerige praktijken!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door