Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dogsunlimited
#429277
Sinds zijn endeldarmontsteking had Stanley enorm moeite met ontlasten. Wat ik ook probeerde, het werd niet zachter en leek alleen maar pijnlijker voor hem te worden. Sinds een week geef ik de probiotica van Solgar en al vanaf dag 2 zie ik resultaat!! Stiekem ben ik in een juichstemming, want ik heb al wat barfmaaltijden voorgezet met 10% bot (kippennek en lamsrib) en het gaat zo ontzettend goed.
Hoe is het toch mogelijk? ;D
Door Lizzy
#429294
barfje schreef: ;D hmmmmmmmmmmm

Waarin wel dan? De zure zuivelproducten?
In echt vuile pens, maaginhoud en zuivel. Maar ja, bij lange na niet in de hoeveelheden zoals ze wel in de Solgar capsules zitten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 24 nov 2005, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dogsunlimited
#429298
Lizzy schreef: In echt vuile pens, maaginhoud en zuivel. Maar ja, bij lange na niet in de hoeveelheden zoals ze wel in de Solgar capsules zitten.
Ik kan niet aan boekmaag komen, maar hij krijgt een paar x per week vuile pens door het spiervlees.
Echt onvoorstelbaar die toverballetjes uit dat potje.
Had ik dit maar eerder gedaan. Kan ik dit langdurig blijven geven, zonder kans op bijwerkingen?
Door Lizzy
#429301
barfje schreef: Ik kan niet aan boekmaag komen, maar hij krijgt een paar x per week vuile pens door het spiervlees.
Echt onvoorstelbaar die toverballetjes uit dat potje.
Had ik dit maar eerder gedaan. Kan ik dit langdurig blijven geven, zonder kans op bijwerkingen?
Mijn ervaring is dat als je de therapeutische werking nodig hebt van probiotica: dan moet je de capsules hebben. Voor normaal onderhoud voor een normaal gezonde hond is pens en yoghurt voldoende maar wanneer er problemen zijn: niet.

Je kunt het zonder bijwerkingen blijven gebruiken. Ik gebruik het zelf al jaaaaaaren!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door