Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ine
#428760
Heb vanavond via de KC een avond bijgewoond over honden- en kattenvoeding.
Het was voor leken echt leerzaam en ik moet zeggen, ik heb genoten van de workshop. Een leuke meid, die alles vertelde en nergens over de Prinsbrok zelf, alles algemeen!
En heel duidelijk de voorkeur gevend aan KVV!
Ik ben blij, dat zij deze workshops geven, zodat voor meer mensen duidelijk wordt, dat de da's toch ook niet alleswetend zijn met voeding.
Vanavond zijn er in ieder geval 3 mensen, die vanaf nu elk weekend vers gaan voeren.
Het is een kleine stap, maar als Prins zo doorgaat, komen er toch meer.
8)
Door Ine
#428936
[quote="Hitam"]
Dat was vast Caroline. Ze zijn niet allemaal zo bij Prins, maar zij wel!
[/quote]

:-[ Weet haar naam niet, wel dat ze een labrador en een golden heeft.
Her is echt een leuke meid en op deze manier luister je toch beter, dan als er overal zakken en pakken Prins staan.
Ze geeft duidelijke antwoorden op vragen en neemt ook de tijd.
Het was alleen heel jammer, dat de opkomst zo laag was.
Maar goed, volgend jaar komt ze weer en dan help ik wel mee met enthousiast maken!! ;)
Door amiwoods
#429153
Caroline en anerieke doen regelmatig dit soort avonden, heel informatief en absoluut geen prins praatje. :)
ik heb zelf 1x een lezing van de Heer Verkade zelf gehad en dat was ook super :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#429365
[quote="amiwoods"]
Caroline en anerieke doen regelmatig dit soort avonden, heel informatief en absoluut geen prins praatje. :)
ik heb zelf 1x een lezing van de Heer Verkade zelf gehad en dat was ook super :)
[/quote]

Die lezingen heb ik ook gehad, maar dan via de telefoon :D. Fijna man, heel veel van geleerd. Toen al :D
Door diana
#434445
meneer verkade is een toffe gast
alleen jammer dat hij niet ook van de koekjes is .
maar ik heb hem jaren geleden ook al eens aan de telefoon gehad
En hij adviseerde tenminste 1 vleesdag per week en bij het overstappen op andere [ toen nog brokken] zelfs een week vlees.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#434795
[quote="diana"]
meneer verkade is een toffe gast
alleen jammer dat hij niet ook van de koekjes is .
maar ik heb hem jaren geleden ook al eens aan de telefoon gehad
En hij adviseerde tenminste 1 vleesdag per week en bij het overstappen op andere [ toen nog brokken] zelfs een week vlees.
[/quote]
Maar hij heeft mij een keer gemeld dat het diepvriesvoer niet bedoeld was om elke dag te geven.......
Door Lizzy
#434798
[quote="Hitam"]
Maar hij heeft mij een keer gemeld dat het diepvriesvoer niet bedoeld was om elke dag te geven.......
[/quote]

Oh..... da's minder....... was dat voor of na dat hij zelf versvlees is gaan maken?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#434809
Daarna. Ik weet niet meer wat ik hem vroeg. Iets als wat de pH van de urine van katten is op het diepvriesvoer ofzo. En toen zei hij dat het bedoeld was voor de afwisseling en niet om uitlsuitend te geven. Het was wel compleet volgens hem. En dat staat er ook op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door