Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#427814
Weet iemand waar ik dit voor een redelijke prijs kan halen. Ziggy die Barft weer mee met de rest alleen zij mag geen kip, dus wil ik haar wat anders geven. Konijn, parelhoen, kalkoen, haas oid. Ik woon trouwens bij Dordrecht en Rotterdam in de buurt.
Door Lizzy
#427838
Poeh. Moeilijk. Ik weet waar je ze heel kunt kopen, maar daar ligt de prijs al gauw rond de 4 euro de kilo. Er heeft wel een parelhoenkarkas-adres op Barfplaats gestaan, maar daar zou je dan bij vraag & aanbod even naar moeten zoeken. Verder moet je misschien toch gaan overdenken om karkassen en koppen te gaan vragen aan poelieren. Dat is vast goedkoper.
Door Laura2004
#427846
Lizzy schreef: Poeh. Moeilijk. Ik weet waar je ze heel kunt kopen, maar daar ligt de prijs al gauw rond de 4 euro de kilo. Er heeft wel een parelhoenkarkas-adres op Barfplaats gestaan, maar daar zou je dan bij vraag & aanbod even naar moeten zoeken. Verder moet je misschien toch gaan overdenken om karkassen en koppen te gaan vragen aan poelieren. Dat is vast goedkoper.
Ik wil ook karkassen en koppen gaan geven, het maakt ziggy niet uit, die is al lang blij dat ze niet iedere dag meer bibi krijgt. Bij mij zitten er alleen maar super dure poelieren in de buurt. Dus als jij een poelier kent waar ik dat kan kopen, dan hoor ik het graag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door