Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wimk
#417717
Ik vraag me af of ik Bumper Fytomix kan geven gezien zijn history.
Volgens mij kan het geen kwaad maar ik wil het graag zeker weten.

Groetjes Wim & Bump
Gebruikersavatar
Door Angelique
#417778
Als het is om hem meer eten te geven wat niet aanzet zou ik ervoor kiezen om wat licht geblancheerde groenten te geven. Dat lijkt me gezonder voor Bump zijn gestel dan iets wat erg veel wegheeft van koeiestr....
In ieder gevalweet je dan wat je 'm geeft.
Door Truus
#417780
Fytomix is juist heel goed voor de darmen. Ik zou het langzaam opvoeren en gewoon proberen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#423867
[quote="Truus"]
Fytomix is juist heel goed voor de darmen. Ik zou het langzaam opvoeren en gewoon proberen.
[/quote]

Ik ben ook geen fytomix fan als je het voor de probiotica geeft dan kun je beter capsules halen daar zitten er meer in.
Door Jojo
#423978
Ok.
Kan iemand mij precies uitleggen wat er NIET goed is aan fytomix?? En zijn dat dan fijten of meningen???
Ik geef het nl. ook wel eens in de veronderstelling dat ik mijn hond iets goeds geef, maar door deze topic ga ik daar toch aan twijfelen ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#424038
[quote="Jojo"]
Ok.
Kan iemand mij precies uitleggen wat er NIET goed is aan fytomix?? En zijn dat dan fijten of meningen???
Ik geef het nl. ook wel eens in de veronderstelling dat ik mijn hond iets goeds geef, maar door deze topic ga ik daar toch aan twijfelen ???
[/quote]

Jij voert het, vertel jij dan maar waarom je het goed vindt. Feiten of je eigen mening, mag van mij allebei.
Door Salty
#424288
Hier krijgen ze af en toe de kruidenmix van Carnibest is geloof ik hetzelfde als de fytomix toch?
Ze vinden het ontzettend lekker en ik heb toch echt het idee dat het goed is voor de darmen ,want als ze een keer dunnen ontlasting hebben en ik geef ze 1 of 2 keer kruidenmix is de ontlasting weer goed.
Door *wendy*
#424690
wat mij opvalt bij mijn "oudste" hond is. dat sinds ik af en toe fytomix geef, hij minder gras eet.
Zelf vind ik dit zeer positief, want nu kan hij weer "normaal kakken" zonder stukken die door het gras aan zijn kont blijven hangen ::)

Ik heb dus het idee dat het voor mijn hond wel goed is voor de darmen. Voer het niet met vaste regelmaat. Soms 4 keer in de week en soms geen 1 keer. Gewoon "wanneer ik zin heb" :)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#426203
Fyto of kruidenmix is een bonk vezel met probiotica de vezel zorgt dat de ontlasting minder snel gaat en vandaar dat de diaree sneller over is.

Ik geef dan gewoon een okugest en een probiotica capsule en dan is het ook over.In 1 capsule zitten namelijk ook nog eens veel meer probiotica.


Maar als je zelf het idee hebt dat je hond het er goed op doet moet je het vooral geven , mijn honden eten het ook wel eens, en ze gaan er ook wel eens in badderen maar dan ligt het gratis langs de dijk ;D
Door Lizzy
#426206
Als je hond het er 'goed op doet' en lekker vindt: ach, waarom niet.

Hahaha Syl, jij hebt inderdaad mooie fyto langs de dijk liggen! Ling vond dat ook errugggg lekker ;D!
Door bas rouge
#426230
Ik gebruik de fytomix om te mengen met dingen die ze niet lekker vinden. Lever bijvoorbeeld vinden ze hier allemaal vies. En ook kippehartjes zijn niet erg in trek.
Ik wil wel dat ze dat eten en dan is daar de fytomix een uitstekend middel voor. Ze vinden fytomix heerlijk en het is lastig voor ze om als je goed mixt de lever te scheiden van de fyto, bovendien blijft er dan altijd wel fyto aan de lever plakken en dan stappen ze toch graag over de vieze-lever-drempel heen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#426232
[quote="Lizzy"]
Als je hond het er 'goed op doet' en lekker vindt: ach, waarom niet.

Hahaha Syl, jij hebt inderdaad mooie fyto langs de dijk liggen! Ling vond dat ook errugggg lekker ;D!
[/quote]

ja lekker he ;D
Door Cathelijn
#426237
ik heb nog in de vriezer liggen, maar kan me er even niet echt toe zetten het te geven. De stank van de laatste keer is net opgetrokken 8)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#426243
[quote="Cathelijn"]
ik heb nog in de vriezer liggen, maar kan me er even niet echt toe zetten het te geven. De stank van de laatste keer is net opgetrokken 8)
[/quote]

Valt het je op dat de zon feller schijnt
Als de stank om je hoofd is verdwenen
Valt het je op dat de wind harder waait
Als je hem tegen hebt in plaats van mee
't Is koeler in huis dan aan zee

als de stank op je hoofd is verdwenen.......


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 20 nov 2005, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#426285
Ik geef ook wel Fytomix als ze af moeten vallen. Het is een goede maagvulling en zet niet aan. Dus minder voer en de rest Fyto.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door