Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathelijn
#425320
Floor ;D
De afvalrace gaat nog steeds goed: gemiddeld 500gr per week gaat er af :D
Ze woog vanmiddag 37,20 kg. Als ze op 35 kg zit krijgt ze een feestje ;D
Door Cathelijn
#425335
het gaat eigenlijk heel makkelijk. Zij is gewoon makkelijk. Ze eet als ze eten krijgt, maar vraagt nergens om, bedelt niet, loopt op straat niet naar eten te zoeken. En verder is ze blij en actief, vooral in het bos.
Ze krijgt nu +/- 600 gram CB (ben begonnen op +/-700gr) en af een toe een half worteltje oid. Het lijkt genoeg :)
Door Cathelijn
#425344
[quote="Lupa"]
hoeveel woog ze ook al weer?
[/quote]
de eerste keer dat ik haar heb gewogen woog ze 39,40 kg en dat is 4 weken geleden. Toen was ze al twee weken hier, dus ik ga ervan uit dat ze 6 weken geleden meer dan 40 kg woog...
Door Cathelijn
#426033
[quote="Kruimel"]
Zet 'm op Floor! Afvalkampioen van het jaar :D :D :D
En geef haar maar een dikke knuffel van mij, en lebbers van de hondjes ;D tis ook zo'n scheet :D
[/quote]
dat is ze zeker :-* De knuffels zijn doorgegeven ;D De lebber laat ik aan Jonas over ;D
Door Cathelijn
#436490
nou gisteren is ze weer gewogen en de laatste twee weken is ze nog maar 400 gr afgevallen in totaal. Ze weegt nu 36,80 kg en krijgt ongeveer 600 gram CB per dag.
Kan ik die hoeveelheid gaan aanpassen naar 500 of is dat te weinig???
Door Lizzy
#436505
[quote="Cathelijn"]
nou gisteren is ze weer gewogen en de laatste twee weken is ze nog maar 400 gr afgevallen in totaal. Ze weegt nu 36,80 kg en krijgt ongeveer 600 gram CB per dag.
Kan ik die hoeveelheid gaan aanpassen naar 500 of is dat te weinig???
[/quote]

Ik denk dat ik terug zou gaan naar 500 gram en daar wat gepureerde of gekookte groentes (restjes van je eigen maaltijd) bij zou geven. Eventueel wat chlorella erbij voor de extra pietamientjes.
Door Cathelijn
#437028
ik heb het er vandaag ook met Ursula en Tannetje over gehad en vanaf vandaag krijgt ze dus 500gr. Ik heb ook nog wat kruidenmix :-X die kan ze ook nog krijgen.
Als ze gaat zeuren om eten krijgt ze er wat groenten bij ;D
Oh ja chlorella heb ik ook nog in huis. Extra pietamientjes kunnen nooit kwaad als je met je buik dwars door de koude plassen plenst ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door