Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#424387
Ik hoor van iedereen dat honden kennelhoest hebben of ziekjes zijn...Nou ik riep gisterochtend nog dat mijn honden gelukkig niets hebben...We werden vanochtend wakker en Kuma had in de woonkamer gekotst en had buiten flinke spuitpoep. Ze had vanochtend 39.1 en even later 39.4. Ik zal haar zo weer tempen, maar zo voelt iig al wat koeler. Ze heeft wel gegeten en een klein rondje lopen vond zo daarnet ook wel weer leuk...Arme meid, ik hoop dat ze snel weer opknapt, want Kuma is als ze niet lekker is echt niet lekker. Helemaal slap en hangerig en helemaal niet stoer meer...
Door Mevroi Kruim
#424403
Achossie, sneu :-* arme Kuma.
Zieke kinders en zieke beestjes, zooooooo zielig!
Beterschap aan het slachtoffer.
Door Lizzy
#424413
Zou ze een virusje op de show opgelopen hebben? Ahhh, arme Kuma! Sterkte met haar!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#424414
Moet je ook niet hardop zeggen, hooguit denken :-\

Sterkte met de dametjes!
Door Truus
#424437
Arme Kuma, ik hoop dat weer snel een stoer meisje is.
Sterkte met haar !
Door Helen
#424499
Pff, ik zeg het ook nooit meer hardop idd....Ze heeft net haar ontbijt uitgekotst...Haar temp is gelukkig weer gezakt naar 39.1. Ik heb snel rijst en kipfilet gekocht. Dus maar ff twee dagen zo. Met veel groene leem erdoor heen. De okugest is op en ook nog eens uitverkocht hier bij de trekpleister. Morgen ff ergens anders zoeken. Balou zou ik laten vasten, maar met Kuma durf ik dat niet. Die is vrij snel misselijk. We gaan vanavond uitgerekend naar de night of the proms.... Gelukkig wil mijn moeder omdat Kuma ziek is op mijn dames passen. Echt heel lief. Kuma moet er nl echt iedere twee uur uit....We rijden nu snel naar Alphen toe.
Door Helen
#424500
Lizzy schreef: Zou ze een virusje op de show opgelopen hebben? Ahhh, arme Kuma! Sterkte met haar!
Ik denk idd dat ze wat opgelopen heeft op de show. Ik zag buiten nl ook her en der diarree liggen. Kuma heeft nou eenmaal niet zo een knetterend hoge weerstand. Want Balou heeft natuurlijk nergens last van...
Door danielle1980
#424538
Helen schreef: Pff, ik zeg het ook nooit meer hardop idd....Ze heeft net haar ontbijt uitgekotst...Haar temp is gelukkig weer gezakt naar 39.1. Ik heb snel rijst en kipfilet gekocht. Dus maar ff twee dagen zo. Met veel groene leem erdoor heen. De okugest is op en ook nog eens uitverkocht hier bij de trekpleister. Morgen ff ergens anders zoeken. Balou zou ik laten vasten, maar met Kuma durf ik dat niet. Die is vrij snel misselijk. We gaan vanavond uitgerekend naar de night of the proms.... Gelukkig wil mijn moeder omdat Kuma ziek is op mijn dames passen. Echt heel lief. Kuma moet er nl echt iedere twee uur uit....We rijden nu snel naar Alphen toe.
koop anders even okugust in alphen.
ik weet zeker dat ze t hebben ;)
Door Helen
#424924
Nou de night of the proms was heel gaaf. Al viel Seal wat tegen.
Kuma wilde zelf niks eten, dus hebben we haar ook niets gegeven en de laatst spuitpoep en kotsbeurt was gisteren om 1500 uur. Daarna heeft ze alleen nog geplast. Vanochtend wilde ze geen gekookte kip met rijst, maar vloog wel naar Balou's carnibest. Daar wilde ze wel 100g van eten. Heeeel slim hondje. Ze wil gewoon geen gekookt voedsel! Hopelijk blijft het vandaag binnen.
Door Lizzy
#424925
Helen schreef: Nou de night of the proms was heel gaaf. Al viel Seal wat tegen.
Kuma wilde zelf niks eten, dus hebben we haar ook niets gegeven en de laatst spuitpoep en kotsbeurt was gisteren om 1500 uur. Daarna heeft ze alleen nog geplast. Vanochtend wilde ze geen gekookte kip met rijst, maar vloog wel naar Balou's carnibest. Daar wilde ze wel 100g van eten. Heeeel slim hondje. Ze wil gewoon geen gekookt voedsel! Hopelijk blijft het vandaag binnen.
Huh? Viel Seal tegen? Waarom?

Waarom geef je Kuma gekookt voedsel?
Door Helen
#424931
Lizzy schreef: Huh? Viel Seal tegen? Waarom?

Waarom geef je Kuma gekookt voedsel?
Nou, ik vond bijv Frank Boeijen in het echie een geweldige stem hebben en verscheidene andere zangers ook. Maar Seal heeft een beetje een schorre stem en de manier waarop hij zong raakte me niet. Er zat niet echt emotie in vond ik. Dit itt tot de meeste andere zangers van die avond.


Kuma kreeg ff gekookte kip met rijst omdat ze de carnibest die we haar gegeven hadden (ze had al eerder wat dunne ontlasting en dan geven we geen barf-artikelen om problemen te voorkomen) iedere keer uitkotste. En we logeren nu bij mijn moeder en dan is het ook het makkelijkst om ff een rol carnibest mee te nemen. Dus dat krijgt Baloutje voor een dagje en aangezien Kuma geen gekookt kip wilde eten, heeft zij nu ook wat carni gehad.
Laatst gewijzigd door Helen op vr 18 nov 2005, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#425338
Haar temp is sinds gisteravond weer ok. En vanochtend heeft ze 100g Carni binnengehouden, maar de lunch om 1500 van 150g carni kwam er net weer uit...Balen. Wat denken jullie vanavond nog een kleine maaltijd proberen? Of tot morgenochtend afwachten?
Door Lizzy
#425339
Helen schreef: Haar temp is sinds gisteravond weer ok. En vanochtend heeft ze 100g Carni binnengehouden, maar de lunch om 1500 van 150g carni kwam er net weer uit...Balen. Wat denken jullie vanavond nog een kleine maaltijd proberen? Of tot morgenochtend afwachten?
Ik zou tot morgen ochtend wachten. Ik geef spugende honden geen eten (tenzij ze het uit kotsen om het vervolgens weer op te eten).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door