Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#423486
ik dacht dat alleen reuen zich hitsig konden gedragen.
Maar onze Bes kan er ook wat van hoor.
Ze is nu een weekje loops (tenminste, loops dat ze bloed verliest) en rijd te pas en te onpas op arme Sil die alles maar over zich heen laat komen. Sil toont totaal geen interesse in Bes.
Dit heeft Bes nog nooit gedaan. (ze is nu voor de 3e keer loops)
is dat normaal?????????
ik vind het in ieder geval geen gezicht ::)

ps. Sil is gecastreerd vorig jaar.
Door Tineke *
#423500
Mijn oudste teefje doet het al jaren,voor tijdens en na de loopsheid.Vol overgave, moeten de andere teven wel op de grond liggen(die zijn veel groter)en dan vol erop.Ik weet ook niet waarom.

Tineke
Door Tineke *
#423509
Ja,idd de beelden zouden te schokkend zijn om te vertonen.Maar het zijn bij mij alleen teven???????????

Tineke
Door jeanne
#423529
Wanda schreef: Ja,idd de beelden zouden te schokkend zijn om te vertonen.Maar het zijn bij mij alleen teven???????????

Tineke
uhhhh je had Sil de laatste keer moeten zien, toen Bes op dus dekkingsrijp was. Sjonge jonge, een peepshow was er niks bij.
Ik ben benieuwd of hij dat straks weer gaat doen.

(gwenda had al de opmerking dat dat 'spelen' eigenlijk andersom moest ::) dus Sil bovenop Bes ;D)
Door Tineke *
#423552
Ja aan de ene kant bescheur ik mezelf om die oversexte
maltezer,maar aan de andere kant werkt het wel op mijn zenuwen dat gehijg en kwijlen de hele dag.Ze doen ook wel eens als dominantie merk ik.

Tineke
Door tessa
#423619
hier ook altijd een sexclub als een van de twee loops is, Pippi reed zelfs op de kat toen Shanty er nog niet was. :-X
Laatst gewijzigd door tessa op wo 16 nov 2005, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#423641
Wanda schreef: Ja,idd de beelden zouden te schokkend zijn om te vertonen.Maar het zijn bij mij alleen teven???????????

Tineke
bij mij 3 teven en 2 reuen.
maar de reuen rijden (nog) niet ::)
die worden alleen bereden :-X
Gebruikersavatar
Door Sonja
#423716
Boef is echt heel erg als ze loops is. Die gaat al vanaf dag 1 staan voor elke reu die ze ziet. En als er geen reu in de buurt is, dan is een teef ook goed.
Toen ze laatst tegelijk met Nena loops was, was het ook feest. Nena zat constant op Boef.
Verder rijdt Boef altijd op gecastreerde reuen, ook als ze niet loops is.
Door Tineke *
#423740
danielle1980 schreef: bij mij 3 teven en 2 reuen.
maar de reuen rijden (nog) niet ::)
die worden alleen bereden :-X
Wat een klap voor de ego. ;D ;D ;D ;D ;D

Tineke
Door Mevroi Kruim
#423960
Tara is gecastreerd dus die wordt niet meer loops, maar ze rijdt regelmatig op Kátur (jongetje). En ze plast merkjes. Tja, je moet toch ff laten merken dat je wel de chef bent ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#423967
Als de meiden bij mij loops zijn maken ze een treintje en wisselen van plek.De reu mag van mij dan niet meedoen ;D
Door jeanne
#425789
de rollen zijn nu ook omgedraaid, hahaha

maarre, wat mij opvalt is dat Bes nu veel aan haar voetjes likt, ze zijn ook een ietsiepietsie rood.
Zal dus wel hormonaal zijn, want normaal zijn ze keurig wit. Kan ik iets geven om haar te ondersteunen, ik heb nog borage-olie. Zalmolie krijgen ze al.
Ik ben benieuwd of ze nu weer schijnzwanger gaat worden ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door